Nee hoor ik ook, dan hebben we jaarlijkse markt en zitten we meestal even lekker op t terras, dus doe maar niet op woensdag. maar komt hier toch niet op woensdag, in het noorden altijd later dan het zuiden.
zie trouwens de kansen op neerslag voor woensdag alleen maar afnemen en voor donderdag toenemen. Met uitzondering van het westen daar blijven de neerslag kansen deze keer erg klein.
en eigenlijk mag het van mij alles langs hier trekken, ik moet aardappels rooien en kan nu weken van droog weer goed gebruiken. dat geld denk ik voor alle agrariers, snakken naar droog weer. En ook beter voor een idere, anders worden de patatten weer duurder
Rare mensen die agrariers, snakken ze maanden naar regen, dan regent t eens goed door en dan snakken ze weer naar datgeen wat juist zo verfoeilijkt werd... droogte
Edit Jan: Even je post aangepast, dit soort forums willen wij niet mee in contact komen. Dat gaat namelijk ten koste van de goede reputatie van onweer-online | Gewijzigd: 31 juli 2011, 20:03 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
herhalling 28 juni?
Nee dat zal je mij niet horen zeggen. Onweer en herhalingen gaan niet samen Ik heb de kaarten nog niet bekeken, maar dynamisch was het niet veel vanmorgen in ieders geval