Dagelijks komen prachtige foto's voorbij op het forum gemaakt door de leden en medewerkers van Onweer-Online. Wij zijn erg trots op de inzendingen en willen hier graag iets meer mee doen. Nu krijgen jullie de kans om op het forum te schitteren als de winnaar van: De foto van de week!
Hoe werkt het
* Iedere deelnemer mag zijn/haar mooiste foto 1 keer per week in dit topic plaatsen.
* De foto moet genomen zijn in de lopende week van de wedstrijd, dit wil zeggen vanaf vrijdag wanneer de wedstrijd start tot en met donderdag wanneer de wedstrijd sluit. (van 29-07-2011 t/m 04-08-2011). De datum en locatie moet ook bij de foto vermeld staan.
* Inzendingen worden geaccepteerd tot donderdag 00:00 uur.
* Thema moet zijn: Weer of natuur.
* De wedstrijd wordt iedere vrijdag opnieuw gestart.
* De foto van de week zal vrijdag of zaterdag bekend gemaakt worden.
* Er komt een apart topic, waarin elke week de winnaar met foto wordt vermeld.
* De crew zal de knoop doorhakken
* Enja we hebben er een prijs bij !! gesponsord door Impreza !! Ze zal ze met liefde uitreiken !! En voor de top 3 een kleine aantekening in hun handtekening
Dus gelieve geen reacties in dit topic te plaatsen. Reacties worden automatisch verwijderd.
Veel kiek en kijk plezier !!
De crew van Onweer-Online
Gemaakt om kwart voor 5 op 3 augustus 2011 te Angeren (tussen huissen en bemmel)
EDIT: Het was geen windhoos/tornado maar zogenaamde dampwolken... toch een mooi plaatje!
Edit Bronk: Omdat deze foto niet van jezelf is, telt hij niet mee voor de wedstrijd. | Gewijzigd: 4 augustus 2011, 12:42 uur, door Bronk
een foto van mijn dochter en vrouw (als dat geen natuur is.......)
gemaakt op 02.08.2011 in lelystad
Edit Bronk: Deze foto telt ook niet mee. Je mag er maar 1 in sturen. dus hou ik de eerste aan. | Gewijzigd: 4 augustus 2011, 22:28 uur, door Bronk
genomen 03-08-2011
(moet zeggen, dat mijn voorkeur uitgaat naar die vrouw en kind met de ondergaande zon,...) | Gewijzigd: 4 augustus 2011, 14:29 uur, door Serge
04-08-11 in Valkenswaard (Als iemand weet wat dit is dan mag ie mij een PB sturen, ik ben heel benieuwd want in mijn beleving waren het vingers die me wilden grijpen Zat ook heel veel rotatie in de wolken)