Ik kwam vandaag thuis van mijn vakantiebaantje en werd gebeld door een vriend van mij uit Den Bosch dat er wellicht iets noemenswaardigs over mijn woongebied (Vierlingsbeek en omstreken) zou trekken. Ik had deze avond toch niks te doen, dus heb ik mijn fotocamera gepakt en ben op pad gegaan.
Van Groeningen, naar Vortum-Mullem, naar Sambeek, naar Boxmeer, naar Hijen en weer terug. Helaas vrees ik dat ik het grootste werk gemist heb (lijkt over Venray gegaan te zijn), maar de foto's zijn (voor een avondje waarop je eigenlijk niks had verwacht) toch nog best de moeite waard geworden
En hier nog wat van mijn 28 juni materiaal welke ik graag met jullie wil delen
En nog wat losse flodders uit mijn assortiment
Vakantie Frankrijk 2010
Zonsondergang bij de vierdaagsefeesten 2010
Goed dit was het Hoop dat jullie ervan hebben kunnen genieten.
Mvg,
Marco Gerrits.
Wist niet dat er meerdere onweerfanaten in Vierlingsbeek woonden. Tot zoverre kende ik eigenlijk niemand. Totdat ik jou verslag hierop zag staan.
Ben hier niet al te vaak te vinden, meer op Weerforum.nl, maar dat ligt er nu al een aantal dagen uit vanwege een storing. Balen dus!
Iig... mooie foto's. Heb zelf wat gefilmd hier op de staaiweg, maar niet benoemenswaardig materiaal. Had gehoord van een vriend dat er in Maashees wolkbreuk achtige verschijnselen waren. Hier in Vierlingsbeek wel flink geregend, maar verder geen (water)schade.
Ik heb je net toegevoegd op facebook, spreek je wel een keer.
Gr
Maurice Wijnhoven.
Mijn chase gebied: Arnhem-midden Limburg en van Den Bosch tot Kleve/Emmerich/Goch en verder Duitsland in.
@ Maurice: Haha een mede weerfanaat uit Vierlingsbeek?!?! Wie had dat gedacht? Ik woon zelf echter in Groeningen (dat wormvormige aanhangsel van Vierlingsbeek ) We zullen elkaar zeker een keer spreken gok ik zo!
@ Allen: Nogmaals thanks voor de reacties!