jeetje jeetje wat een hemelwater ook zeg, alles staat blank hier.
ook rommelt het nog in de verte
Gisteren doofden de buien vlak voor Flevoland uit en nu passeren ze op een kleine afstand, hoe is het mogelijk?
Overigens is het hier wel erg benauwd aan het worden en de zon verdwijnt ook af en toe.
Ik geef de moed nog niet op voor vandaag...
Iemand trouwens enig idee of het zwaar weer gaat worden in Brabant (omg. Tilburg) vanavond?
Mijn arme dochter zit daar in een tentje | Gewijzigd: 28 juli 2011, 16:58 uur, door madeagle1
Gisteren doofden de buien vlak voor Flevoland uit en nu passeren ze op een kleine afstand, hoe is het mogelijk?
Overigens is het hier wel erg benauwd aan het worden en de zon verdwijnt ook af en toe.
Ik geef de moed nog niet op voor vandaag...
Iemand trouwens enig idee of het zwaar weer gaat worden in Brabant (omg. Tilburg) vanavond?
Mijn arme dochter zit daar in een tentje
als die buien boven duitsland niet uitsterven dan wens je dochter maar succes xd
ja inderdaad het gaat flink los alleen lijkt de onweer alweer te verdwijnen?
Hey,!!
Hier lijkt t weer wat te activeren (of iig meer rommels en zo)
Waar zit jij precies in apeldoorn dan?
Hier lijkt t weer wat te activeren (of iig meer rommels en zo)
Waar zit jij precies in apeldoorn dan?
Apeldoorn Centrum deventerstraat en jij dan?
hopelijk activeert het hier ook nog weer dan! gaat het nog erg hard bij jou dan?
hopelijk activeert het hier ook nog weer dan! gaat het nog erg hard bij jou dan?
Ok ik in de maten vlakbij eglantier,
Ja harder dan toen straks en ook weer steeds meer flitsen
Ja harder dan toen straks en ook weer steeds meer flitsen
huh echt apart dan joh dan is het echt zeer zeer plaatselijk want hier regent het licht en hoor nauwelijks onweer meer blaas ff wat deze kant op :$
Vond het wel weer genoeg voor vandaag. En de regen mag wegblijven, de kelder is op 1 cm na droog gebleven. En zie niet graag een herhaling van een paar jaar terug.
Paar druppels regen maar dat was dan ook alles.
Het leek erop dat het hard zou gaan regenen maar dat was niet het geval. (tot nu toe)
De buienradar laat wel het nodige zien maar er gebeurt verder weinig.
Tis een leuk ding hoor, maar staar je er niet te blind op, kijk maar meer naar de wolkenluchten op de sataliet foto's en vooral naar de lucht buiten van wat grotere hoogte of een vlakke plek in de buurd zegt je meer dan die buienradar... Die loopt met de regen meestal voor op dus het is nog verder weg en het kan zomaar 10 km verder vallen...
Mijn arme dochter zit daar in een tentje
Er is een waarschuwing voor onweer afgegeven. Verder is het lastig om een specifieke plaats aan te geven omdat de (onweers)buien erg lokaal zijn. Hier onweert het in ieder geval al ruim een uur