H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Wel vliegende mieren en de meeuwen die ze uit de lucht happen.
Ga dr maar van uit dat het droog blijft onweer gaan we her vanavond no way nog krijgen...
Morgen misschien wel, al is het KNMI voor morgen niet zo optimistich meer voor morgen...
Ik deel je hoop!
ben even wezen kijken bij het engelse werk maar daar leek het er wel op of er een wolkbreuk is geweest.
ook de brandweer wat meldingen gehad van wateroverlast in de stad voornamelijk centrum en berkum
Morgen misschien wel, al is het KNMI voor morgen niet zo optimistich meer voor morgen...
Ik dacht ook dat het hier vandaag eindelijk weer eens droog zou blijven. Jammer, niet dus.
Het begint net (21:00) te regenen.
Gelukkig was de rest van de dag nog redelijk aangenaam met af en toe zon.
Onweer nog niet gehoord/gezien.
Nog niets gehad in Veldhoven? Hier in Weert is het al ruim een uur kassa. Zie ook mijn foto op vorige pagina.
"Ik kies altijd wel de plekken uit. Als het losgaat in ehv, zit ik in den haag. Gaat het los in den haag, zit ik in ehv. #fail #onweer"
Haha achja. Ik wacht wel op de foto's. Hier in Den haag is het de hele dag grijs/zon/grijs/zon en vanmiddag tegen 14u erg klam. Maar ik verwacht hier geen onweer. Klopt het trouwens dat alle index cijfers boyden 96 staan ofzo?