ik heet je hartelijk welkom hier
PS: lekker fraai zeg, jij in de buien, en ik in de lekker warme zon!
heerlijk, na zo lang geleden
Ik lees al heel lang mee en aangezien er nu eens een keer een leuke bui vlak boven mij ontstond wou ik dat toch even melden
Ik hield op de buienradar Duitsland in de gaten, maar plotseling begon het hier ook erg donker te worden. De was snel binnengehaald en een paar minuten later begon het enorm te plensen! Behoorlijk veel neerslag.
Ik dacht aanvankelijk dat er wel onweer in zou zitten, mede gelet op de warme temperatuur hier. Maar toen er na 15 minuten nog geen teken van onweer was had ik de hoop eigenlijk al opgegeven. Gelukkig dus toch ineens paar mooie klappen.
Het is nu weer droog trouwens. | Gewijzigd: 27 juli 2011, 16:40 uur, door david_again
Zo zie je nu in 't noordoosten en oosten allemaal buien ontstaan, leuk! En natuurlijk dat hevige dondergebiedje dat uit Duitsland het midden/oosten van 't land gaat verblijden. Ben benieuwd hoe het vanavond verder gaat, goed broeigroeiweer in ieder geval. En morgen als het ook weer lekker opwarmt
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Welkom Gelijk ff een tip,je kan je profiel wijzigen zodat je woonplaats ook meteen zichtbaar is,is wel zo makkelijk.