Dit is bijvoorbeeld een filmpje dat ik vorige week zondag gemaakt heb, ik heb er ondertussen al een stuk of 12 gemaakt de laatste tijd, je kan ze allemaal op mijn Youtube-kanaal vinden:
Vrijwel alle fotoreportages kan je terugvinden in mijn Picasa-album, er staan trouwens ook nog wat weergerelateerde foto's in: http://picasaweb.google.com/daviedoff1979
Leuke filmpjes ^^
Op sommige plekken in België vind ik het namelijk best nog wel een "zooitje". Maar als je eens in Italië of Spanje bent geweest, dan valt dat in het niet, vergeleken wat je daar soms tegenkomt...
Om nog maar te zwijgen over andere landen zoals in Oost Europa.... | Gewijzigd: 25 juli 2011, 15:28 uur, door Rutte31
Hoe lang duurde dit ritje? En is dit 1x versneld (dus x1 bij Timelapse)? Dan kan ik er bij m'n eigen filmpje rekening mee houden
Citaat van Marcel32, maandag 25 juli 2011, 15:26 uur Maar als je eens in Italië of Spanje bent geweest, dan valt dat in het niet, vergeleken wat je daar soms tegenkomt...
Zo inderdaad, een paar keer tegengekomen dat er helemaal geen invoegstrook was, toen reed je gelijk een (drukke) weg op. Goed uitkijken hier dus. | Gewijzigd: 25 juli 2011, 23:03 uur, door Diem
x4 om precies te zijn, ik deed een dertiental minuten over dat traject.
Wegenvideo's zijn wel in opkomst, je ziet ze steeds meer en meer op het net verschijnen. Zo kan je een virtuele wegrit maken en van de weg en/of omgeving genieten!
Nog 2 voorbeeldjes om het af te leren :
1. Een rondrit door het stadje Sluis, mijn woonplaats:
2. Eentje gisteren (zondag) gemaakt, zoals je ziet was het eigenlijk best nog redelijk weer. Door de al vrij laagstaande zon ('s avonds gefilmd) en de schaduwen zie je wel dat de belichting vrij veel schommelt:
| Gewijzigd: 25 juli 2011, 23:19 uur, door dg1979
Bij x4, dan neem ik aan dat er een interval is van 4 seconden? Ik ben niet zo thuis in de Timelapses
Ik kan niet kiezen voor de 4 seconden interval, alleen de 2 of 5 seconden interval. Dan zal het waarschijnlijk de 5 seconden interval worden. Hopelijk gaat dat niet te snel (zeker op de snelweg). | Gewijzigd: 25 juli 2011, 23:20 uur, door Diem
Bij x4, dan neem ik aan dat er een interval is van 4 seconden? Ik ben niet zo thuis in de Timelapses
Ik kan niet kiezen voor de 4 seconden interval, alleen de 2 of 5 seconden interval. Dan zal het waarschijnlijk de 5 seconden interval worden. Hopelijk gaat dat niet te snel (zeker op de snelweg).
Als ik jou was zou ik te tijd tussen de foto's zo kort mogelijk houden 2 sec in jouw geval,anders raast de film zo snel voorbij dat je niks ziet.
Sedert deze week maak ik full-HD video's, en ik wil hier voor de mensen die er interesse in hebben nog een paar video's neergooien. De eerste 2 zijn afgelopen zaterdag (27/8) gemaakt, de laatste 2 afgelopen maandag (29/8). Zeker bij de video's van zaterdag zijn er ook mooie wolkenluchten te zien . Voor het mooiste beeldresultaat kijk je best op volledig scherm...
(de audioruil op Youtube heeft wel kuren, er staat dus momenteel nog geen muziek op de video's)