Ik zal snel verslag uitbrengen, ik ga deze week en ben zeer benieuwd!
---
Edit: Ben vandaag dus geweest, verrassing van mijn vriendin! Mooie film en een aanrader als je gek bent van het weer en tornado's; er komen een paar pittige tornado's langs, schitterende donkere wolkenpartijen en prachtige mammatus, verder wat achtergrondinformatie en natuurlijk het 'moment supreme', het moment dat ze midden in de tornado zitten.
Al met al viel dat (shot van midden in de tornado) wel wat tegen na die opbouw erheen. De beleving in het echt zal de adrenaline flink hebben doen gieren, qua beeld en dus filmtechnisch gezien valt het wel wat tegen vonden wij. Daarna wordt de film al snel afgebouwd en is het eigenlijk alweer voorbij en begint de aftiteling. De film duurt dan ook vrij kort en was voor het gevoel in no-time voorbij.
De beleving in het theater maakt het geheel fantastisch, je hebt het gevoel alsof je overal deel van uitmaakt en er midden in zit, de beelden zijn werkelijk schitterend en als je niet teveel gaat voor het stukje 'midden in de tornado zijn', maar gewoon een mooi filmpje wil zien met prachtige 'severe weather' beelden, dan is dat tientje voor deze film het zeker waard! | Gewijzigd: 25 juli 2011, 21:45 uur, door Tyshane
*tekst*
Dank u ! Ik zal maar eens gaan kijken binnenkort. Hoorde namelijk niet al te positieve reacties zo her en der. Wat je zegt, voor een tientje kan het geen 'miskoop' zijn.