Dagelijks komen prachtige foto's voorbij op het forum gemaakt door de leden en medewerkers van Onweer-Online. Wij zijn erg trots op de inzendingen en willen hier graag iets meer mee doen. Nu krijgen jullie de kans om op het forum te schitteren als de winnaar van: De foto van de week!
Hoe werkt het
* Iedere deelnemer mag zijn/haar mooiste foto 1 keer per week in dit topic plaatsen.
* De foto moet genomen zijn in de lopende week van de wedstrijd, dit wil zeggen vanaf vrijdag wanneer de wedstrijd start tot en met donderdag wanneer de wedstrijd sluit. (van 15-07-2011 t/m 21-07-2011). De datum en locatie moet ook bij de foto vermeld staan.
* Inzendingen worden geaccepteerd tot donderdag 00:00 uur.
* Thema moet zijn: Weer of natuur.
* De wedstrijd wordt iedere vrijdag opnieuw gestart.
* De foto van de week zal vrijdag of zaterdag bekend gemaakt worden.
* Er komt een apart topic, waarin elke week de winnaar met foto wordt vermeld.
* De crew zal de knoop doorhakken
* Enja we hebben er een prijs bij !! gesponsord door Impreza !! Ze zal ze met liefde uitreiken !! En voor de top 3 een kleine aantekening in hun handtekening
Dus gelieve geen reacties in dit topic te plaatsen. Reacties worden automatisch verwijderd.
Veel kiek en kijk plezier !!
De crew van Onweer-Online
Onweersdagen: 0
Op dat moment wist ik, ik moet dit plaatje vastleggen...
| Gewijzigd: 18 juli 2011, 00:29 uur, door stef-c
edit ; foto vergeten bij te voegen haha. | Gewijzigd: 19 juli 2011, 00:13 uur, door jeroenelf
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Model:SAMSUNG WB600 / VLUU WB600 / SAMSUNG WB610
Shutter Speed:1/942 second
Aperture:F/3.2
Focal Length:4 mm
ISO Speed:80
Date Taken:Jul 15, 2011, 11:18:14 AM
Type: Weerfoto - Wateroverlast
Omschrijving: Lucht is prachtig blauw, terwijl de straten nog compleet blank staan van de regen.
Opbouw en mooie dreiging van zware regenbui, mogelijk later ook onweer.
Genomen 20-07-2011, rond 19:15, op de dijk van Park van Luna in Heerhugowaard in Noordoostelijke richting, gewoon met me mobieltje htc HD2 die een 5mp camera heeft.
De lage zon maakte de Cumulus congestus toppen spierwit, en aan de onderkant diep donkergrijs en blauw. Het zag er prachtig uit en je zag de bui gewoon groeien.
Groet,
Lots