zag het op buienradar, eerst een grotere rode pit nu iets kleiner. daarom dacht ik dus dat het aan het inzakken is. kijk maar op buienradar.
--
even naar noodweercentr.. gekeken en we liggen toch aardig in koers met die code oranje. Maar goed, voorals nog niet van natigheid of donder buiten te zien of te horen. zit nog lekker buiten namelijk
buienradar klopt niet echt hoor als je bliksem inslagen wilt bekijken zie je van 2 uur s'nachts.
het heeft veelste vaak kuren mja we zullen het zien | Gewijzigd: 20 juli 2011, 19:19 uur, door GwoonAn
het heeft veelste vaak kuren mja we zullen het zien
zag ik nu ook zie mijn berichtje maar.
Erg plaatselijk las daarnet over de wolkbreuk op de A20 en hier zijn de mensen aan het bbqen.
Ach was wel weer lekker die zon gister en vandaag, had ik hard nodig.
Verder zagen de buitjes er vrij actief uit en ik las al wat over wateroverlast!
woensdag 20 juli 2011
Onder invloed van een hoogtetrog is er zowel vandaag als morgen kans op onweer, vandaag meer over de westelijke gebieden, morgen overal kans met klemtoon op centrale en oostelijke regio's. Dynamisch onweer is gezien de afwezige shear niet aan de orde. Toppen vandaag tot zo'n 6-7km, morgen mogelijk tot 9 km gezien de hogere CAPE.
http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Hoewel de kansenkaartjes de regio Twente telkens hoog in het vaandel hebben waar het de kans op onweer betreft, komt hier in de praktijk maar bar weinig van terecht. We zullen zien wat morgen ons weer (niet?) brengt.