Origineel:
Bewerkte versie om aan te tonen dat de pluk tot aan de grond kwam:
Pannus is dat. Een serie fractusflarden bij elkaar. Komt vaak voor bij regenbuien. Wel leuk om te zien.
of er gebeurt iets onverwachts of hij zakt direct weer in elkaar
meteoalarm voor utrecht geeft niks aan | Gewijzigd: 20 juli 2011, 16:16 uur, door pyro
je moet ook niet te ver je vinger in die putjes steken, dan krijg je dat!
Ik zit al de hele middag heerlijk in de tuin.
Alles trekt oostelijk langs het Haagsche | Gewijzigd: 20 juli 2011, 16:36 uur, door Romani
yep...
en toch fiets ik effe naar de lekbrug bij vianen (10km) met de valse hoop dat hij weer aansterkt
need some motivation om elke dag een stuk te fietsen
mn bierbuik schreeuwt om een aanpak, haha
Zoveel steld dat lijntje niet voor buienradar maakt het spannender dan het is volgend de buienradar zitten we met regen in het rode gebied, nou ik kan je vertellen het is gewoon droog in Breda...
Wel een vette klap onweer net van uit het Oosten. | Gewijzigd: 20 juli 2011, 17:16 uur, door Ries
Zoveel steld dat lijntje niet voor buienradar maakt het spannender dan het is volgend de buienradar zitten we met regen in het rode gebied, nou ik kan je vertellen het is gewoon droog in Breda...
Wel een vette klap onweer net van uit het Oosten.
het is allemaal ook een beetje heel erg plaatselijk volgens mij, ik denk dat je bijna op de hectometers moet gaan kijken waar de bui valt
(PS die rommel heb je dan toch maar mooi mee genomen!!)
Wel een vette klap onweer net van uit het Oosten.
die lijn trok over oosterhout met heel veel regen en een paar goede klappen
nu richting oosten weer een flinke inslag.