Geen bezit van Liwadders paspoort ..
Zonder gekheid, het voelt zo, omdat je t letterlijk uit de lucht zit te staren...
Elke keer als er wat aankomt en niet voldoet aan je verwachtingen geeft keer op keer het gevoel alsof er opzet in het spel is .
Ik ken het, maar het is gewoon toeval en dikke pech.
Zo hoorde ik vanmorgen op de weerberichten "tegen de avond landinwaarts uitstervende buienactiviteit"
En waar zaten ( bv 3 uurtjes geleden ) de mooiste/zwaarste buien ? juist; land inwaarts
Wel fantastische buienluchten, zo met t licht vd ondergaande zon erop! | Gewijzigd: 17 juli 2011, 22:44 uur, door Skroei
En wat denk je van deze? Echt een heerlijke "slecht weer" plaat
Edit: Hier weer helder en droog, daarnet fluks wat regen gehad. Hoop nog op een onweersbuitje als ik ga slapen vanavond!
| Gewijzigd: 17 juli 2011, 21:58 uur, door svanweenen
Maar ff offtopic, heeft iemand die mega onweersbui gezien boven Roemenie Omg!
Wat een complex..
Edit : Zie nu net dat dit ook in het level 2 gebied van estofex valt | Gewijzigd: 17 juli 2011, 22:03 uur, door Poider
Heb er een foto van gemaakt.
Joh, vanmiddag ook zoiets soortgelijk @ Sneek..
Shelf of rolwolkje? | Gewijzigd: 17 juli 2011, 22:18 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Nee, volgens mij niet omdat een rolwolk helemaal los is van de bui.
De rest valt gewoon onder de noemer kraagwolk o.i.d.
Shelfcloud is de "kraag" of wolkenflarden zoals op de foto met allemaal laagjes erboven. Net of er allemaal wolkenlagen op elkaar liggen.
Correct me if i'm wrong
De rest valt gewoon onder de noemer kraagwolk o.i.d.
Shelfcloud is de "kraag" of wolkenflarden zoals op de foto met allemaal laagjes erboven. Net of er allemaal wolkenlagen op elkaar liggen.
Correct me if i'm wrong
De laatste echte rolwolk die ik echt gezien heb was volgens mij die uit 2004
Ja , hier was het een dikke vette Shelf, maar idd vanuit het oosten kwamen meldingen van een rolwolk ( o.a. Groningen )
Ben benieuwd wat die buitjes in het westen hier nog gaan brengen | Gewijzigd: 17 juli 2011, 22:34 uur, door Poider
:P.. de wind en regen zijn hier wel altijd erg op hun plek volgens mij ..
Toch me droom achterna gaan en gaan chasen met proffs in amerika ..
Wie weet lukt t ooit
:P.. de wind en regen zijn hier wel altijd erg op hun plek volgens mij ..
Toch me droom achterna gaan en gaan chasen met proffs in amerika ..
Wie weet lukt t ooit
Als een dikke schip met geld langs komt ga ik er ook heen denk dat je zo rond de 4000euri zit voor een weekje rond deze tijd incl reis ff sparen nog voor mij dus
| Gewijzigd: 17 juli 2011, 22:45 uur, door Tatanka