Ik heb serieus nog nooit zo hard in m'n leven gefiets... en doodsangsten uitgestaan omdat de bliksem behoorlijk dichtbij insloeg. Sindsdien zit de schrik er wel flink in en kijk ik wel 3x op buienradar voordat ik de fiets pak, haha.
Maar er zijn zeker wel manieren om van je angst af te komen. Loop niet weg voor je angst, maar ga het aan. Alleen wel in kleine stapjes natuurlijk. Niet gelijk tijdens een onweers bui een eindje gaan wandelen, maar bijvoorbeeld als het er donker uit ziet.
| Gewijzigd: 18 mei 2012, 22:04 uur, door Black7Wolf
Het verhaal 3 posts geleden was 3 maanden geleden mijn angst voor onweer..
Inmiddels ben ik de confrontatie met kleine stapjes aangegaan, van alleen donkere wolken aan de lucht tot in de regen en wind fietsen.
De laatste keer ben ik gaan kijken voor de raam en sindsdien is mijn angst om aan het slaan naar fascinatie,
ik kan nu redelijk rustig in regen en wind fietsen.
raak niet meer overstuur door donkere wolken
en zit nu met me laptoppie voor de raam te kijken... ben zelfs van plan zometeen ff buiten te gaan kijken.
En dat wat mensen hier beschrijven over dat het niet heftig genoeg is of het ons weer voorbij gaat.. Begint bij mij nu ook op te komen!
ik was ook heel heeel erg bang, en ik ben naar een kinderpsycholoog gegaan. het heeftme geholpen!!! vanavond was er hier flink onweer, en ik heb het opgenomen. volgensmij heb ik een nieuwe hobby!! probeer het ook eens? veel succes!!! ~Myrthe