Dat mag je vragen hoor
Ik moet om half 4, dus ik denk dat ik in de regen moet rijden.
Overigens zeiden ze net op NL 1 dat het morgenochtend al gaat regenen in het westen
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
Ik moet om half 4, dus ik denk dat ik in de regen moet rijden.
Overigens zeiden ze net op NL 1 dat het morgenochtend al gaat regenen in het westen
Dat zal lichte regen zijn, niet abnormaal veel ofzo, de echte storing voor zover ik weet tegen de avond pas. Deze trekt in de (laaate middag) avond/nacht van West naar Oost | Gewijzigd: 15 juli 2011, 18:26 uur, door TornadoCowboy
(quote effe)
Geen flauw idee hoe dat werkt *schaamschaam* Maar die storing trekt vanaf Zeeland hij heeft een flinke lengte over heel het westen, maar daar zit het ''zwaarste punt'' naar het oosten toe ik zou een regenpak en laarzen meenemen! | Gewijzigd: 15 juli 2011, 18:36 uur, door TornadoCowboy
Niet opm je aan te vallen, maar ik wil het ECHT zeker weten omdat ik tot 6uur in de avond buiten sta te ploeteren.....
Wat ik daarmee bedoelde die lichte regen dat zit allemaal voor de storing, ik denk dat, dat niet veel voorstelt. De echte storing trekt als een muur van west naar oost, en daarvan licht het zwaarste punt in Zeeland, en dat zal daar ergens rond 6 uur zijn ja, niet eerder misschien iets later en trekt dan over het gehele land door naar het oosten. Ik weet niet hoe je terug moet maar ga je op de fiets zou ik denk ik wel een regenjas of iets dergelijks meenemen
Nou deze lijn bereikt rond 4 uur (de gehele) kustlijn....Sorry ik wil absoluut geen verwarring of wat dan ook brengen...Wil alleen met mijn ''''''kennis'''''' een klein steentje bijdragen....Je kunt het beste vanaf die tijd (4 uur) het zekere voor het onzeker nemen dan komen de eerste buien voor de storing bij de gehele kustlijn aan, de storing zit daar niet al te ver achter...
Nee even serieus, jij vraagt aan hem of hij het zeker weet, maar eigenlijk kan je dat nooit van hem verlangen dat hij aangeeft dat zeker te weten, het gaat om verwachtingen en niet om zekerheden. Het is al fijn dat hij een beetje meedenkt. Ik hoop in ieder geval dat je het droog houdt bij het asiel! (Gaaf werk by the way!)