Dank je! Zo pittige neerslag dus, je zal maar in je zeilbootje op de Noordzee hebben gezeten... | Gewijzigd: 15 juli 2011, 00:01 uur, door Tyshane
zie hier
Nog nooit meegemaakt zoiets.
Glenn
Zo dat is nogal.... Zelf ook overlast gehad?? Hier bij lange na niet zoveel gevallen...Maar de emmer staat nog steeds buiten
zie hier
Nog nooit meegemaakt zoiets.
Glenn
Ik heb het gevolgd. Om 23:55u werd de 100mm bereikt. Was best spannend en veel gasten bleven er voor op. Mooi hoor!
Motregen ziet de radar niet. Het kaartje dat ik even geleden gepost heb, dat geeft op 13 juli geen neerslag waar ik woon, maar het heeft de hele dag gezeverd (gemiezerd).
Muaw is het een beetje laat voor
BTW: EC en GFS laten minder neerslag zien als op het stromingsfilmpje (correct me if im wrong). GFS laat zelfs alles in de avond en nacht overtrekken dus misschien zaterdag ook nog een beetje adempauze | Gewijzigd: 15 juli 2011, 00:36 uur, door onno333
Ik thuis niet, zit op de 13de verdieping
Maar op me werk, heb ik wel 5 nieuwe plaatsen geconstateerd dat het niet helemaal lek dicht zeg maar.
Niks ernstig, de serverruimte hadden we als een wietplantage helemaal afgeplkt met plastic zeil, dus dat bleeft wel goed.
@ Ben47
Ja was spannend ja, leek er even op dat we 100mm niet zouden halen en wat een feest toen die wel werdt gehaald, echt lachen
Glenn
Kan ik hieruit begrijpen dat de digitale regenmeter eigenlijk niet deugt c.q. een niet zo betrouwbaar resultaat geeft?
P.S.: Het is hier in Baarn nu weer (nog) aan het regenen, het is nu wel mooi geweest. Niks geen noodweer, gewoon saai grauw regenweer zoals ik dat uit mijn jeugd ook nog wel ken, dus er is niets nieuws onder de zon, herstel, onder de wolken. | Gewijzigd: 15 juli 2011, 07:39 uur, door fransamsterdam