Ik hoop in ieder geval dat het waar is wat ze zeggen, dat na regen de zonneschijn komt.
Ben er wel een beetje klaar mee nu!
Doe maar een week een hittegolf met ernstig hoge tempraturen..
en dan een afterparty onweer.. dikke shelfclouds, rol wolken etc.
Dan ben ik tevreden en mag de sneeuw weer volop komen :D
Weinig droog geweest vandaag.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
edit: legenda kon wel eens handig zijn
| Gewijzigd: 14 juli 2011, 23:59 uur, door moniquepeeters
Dit lijkt best veel ( op zuid holland na ) maar met een neerslag tekort van 150mm, moeten we hier nog een paar van dit soort dagen hebben om het in te lopen.
Overigens vond ik het nog niet eens zo slecht weer vandaag.
Het regent dan wel heel lang achter elkaar, maar de intensiteit is niet erg hoog.
Hierdoor konden de putten het hier gewoon verwerken, en waren er nergens problemen op de weg.
Ik kan me buien herinneren die in een half uur tijd voor veel meer problemen hebben gezorgd.
Dit geld voor hier in de regio haarlem, en dus niet voor zuid holland! | Gewijzigd: 14 juli 2011, 23:36 uur, door smarkie
Nee sorry. Ik heb het geprobeerd maar in de caravan lukte dat helemaal niet en van tevoren was er niet veel te zien vanwege laaghangende wolken.
Ik wil ook naar Italie !! Mijn droomland ..
Zeker als er zo een vette onweer was gisteren, dan is t helemaal compleet natuurlijk
Ik hoop het niet zeg
Je kan ook te veel van het goede hebben.
Maar het afgelopen jaar is het vaker óf droog óf extreem regenachtig geweest. Zal dat dan die global warming moeten voorstellen? Want de temperatuur van afgelopen december, gisteren en vandaag doen me daar niet zo aan denken.
Je kan ook te veel van het goede hebben.
Maar het afgelopen jaar is het vaker óf droog óf extreem regenachtig geweest. Zal dat dan die global warming moeten voorstellen? Want de temperatuur van afgelopen december, gisteren en vandaag doen me daar niet zo aan denken.
Nou als ik de radar (van NoodweerCentrale mag geloven, mogen we weer, morgen is een rustpauze )
Het ziet er wel heftig uit zeg! Maar welke kleur stelt het hevige voor? Maw, heb je er een legenda bij? Hier is gisteren niet veel gevallen in ieder geval, maar vandaag regent het gestaag door, ben benieuwd naar het plaatje van vandaag.
Inderdaad, morgen even een adempauze en dan gaan het weer vrolijk verder... Het watertekort zal wel inmiddels opgeheven zijn.
Hier is je legenda Ik zal hem daar ook even erbij zetten.