hier in het noorden/midden niets gemerkt
En volgens weerplaza zitten we hier nog op 1,8 mm
En volgens weerplaza zitten we hier nog op 1,8 mm
Er komen meldingen binnen van stormschade in Helmond...Dat is toch niet ''heeel ver'' van jullie af?
''Helemaal niks'' daar?
''Helemaal niks'' daar?
nee alleen maar miezel , niet echt stortregens ende wind valt ook wel mee.
ik pak mijn camera wel dan laat ik zien hoe hart die wolken voorbij razen | Gewijzigd: 14 juli 2011, 19:42 uur, door MullieBliksem
Maar hoe ziet de lucht er daar uit in het westen (vlaardingen, rotterdam , den haag)
Hier zie ik vooral grijze wolkjes die waaien en daarboven een groot wit deken
1 grote grijze massa, met soms wat snelle (lagere) donkere bewolking. Niet bijzonder donker ofso. Vergelijkbaar het maar met een sneeuwlucht.
Kun je wel zeggen ja, vandaag in Oss moeten werken in het centrum... uitgestorven, doodstil!! En mensen over de vloer gehad die compleet verzopen van de camping in Schaijk kwamen. Dit is gewoon niet leuk voor de vakantieganger...
Nu ben ik een werkpaard (helaas) dus dat scheelt, en gelukkig zit je in de trein droog!
Hier heeft het nou ook wel veel geregend, maar nooit écht hard.
Vanaf een uur of 1 regent het hier onafgebroken en daar lijkt voorlopig geen einde aan te komen, ik kan er wel van genieten!
Vanmiddag in Oss rond 14u even stortregen en veel wind. Verder meestal lichte regen, vanaf 16u ook afwisselend matige regen... tot 18u lichte regen, ook in de trein lichte regen maar vanavond in Den Bosch tot nu toe constant matige regen neigend naar zwaar zelfs.