Veel wind en regen.
In de westelijke kustprovincies vanmiddag en het eerste deel van de avond windstoten van 90-100 km/u. Landinwaarts rond 80 km/u (Noord-Brabant, Utrecht, Flevoland, Gelderland en Limburg). Vanavond en komende nacht in het noordelijk kustgebied tot ca. 80 km/u.
Verder valt in het westen en zuidwesten de meeste neerslag: totaal vandaag 25 tot 60 mm, lokaal mogelijk meer.
Uitgifte: 14/07/2011 16:43 uur LT
Bron: www.knmi.nl
Hier in dordrecht continue regen en zware ruk winden.
Moest net toch echt even op de scooter en moest de brug over.
Idioten die me inhaalden terwijl ik alle kanten op geslingerd werd.
Qua overlast valt het hier nog wel mee.. wat afgebroken takken en wat flinke plassen,
Denk alleen niet dat het daar bij blijft.
Veel wind en regen.
In de westelijke kustprovincies vanmiddag en het eerste deel van de avond windstoten van 90-100 km/u. Landinwaarts rond 80 km/u (Noord-Brabant, Utrecht, Flevoland, Gelderland en Limburg). Vanavond en komende nacht in het noordelijk kustgebied tot ca. 80 km/u.
Verder valt in het westen, zuidwesten en midden van het land de meeste neerslag: totaal vandaag 25 tot 60 mm, lokaal mogelijk meer.
Uitgifte: 14/07/2011 17:04 uur LT
Bron: www.knmi.nl | Gewijzigd: 14 juli 2011, 17:28 uur, door H. Kootstra
De windstoten laten fietsers afstappen en er staat op sommige plekken erg veel water..
En ons arme groenspul.. de bladeren en takken vliegen je om de oren..Ik ben even dwars door de stad gereden en er liggen overal takken. ( soms zelfs grote jongens die je niet op je dak wilt hebben en er zijn volgens de berichten 2 mensen gewond geraakt door vallende takken..)
Zeer benieuwd hoe lang dit nog gaat duren...volgens de windkaart zou het met een paar uurtjes i.e.g kwa wind een stukje rustiger moeten worden..
hieronder de regen tot nu toe van vandaag... toch een aardig badkuipje vol en het regent nog steeds mega..
en even de actuele weersomstandigheden in Scheveningen..kicke !!
| Gewijzigd: 14 juli 2011, 17:41 uur, door Callie-P
Ooooh de zon!
Hier begint het trouwens iets meer te waaien nu... Was tot 4 uur gewoon droog en zelfs ff 19.5 graden geweest
Nu beetje motregen af en toe | Gewijzigd: 14 juli 2011, 17:52 uur, door Poider