In Soest 49,6mm gevallen en nu staat de teller ook alweer op 8,6mm.
Daarnaast is bij ons in de tuin een prachtige grote fluweelboom door de wind geveld
Hier geen regen Nauwelijks wat gevallen, kijk ik naar buiten is het net een formule 1 race in de lucht zo snel vliegen de donkere wolken voorbij!! | Gewijzigd: 13 juli 2011, 13:11 uur, door TornadoCowboy
Vanuit luxemburg lijkt nog een flink gebied met regen aan te komen, toch nog wat hier in het zuidoosten!?
het was noord brabant waar ze gisteren over wateroverlast en omgewaaide bomen berichten of zit je toevallig net buiten shot
Ik zit ALTIJD NET buiten het shot hahaha Daarom ben ik gisteren ook nog even de weg op gegaan maar ook niet heel veel succes, daar wel pittige buien....Maar dat is altijd als ik me lekker maak met '''mooi''' weer...Hier in ieder geval niks gebeurd
Ik weet niet wat jullie zien maar dat trekt toch over duitsland?
Hier in Twente is er nog niet zoveel gevallen. Contrast tussen het westen en oosten van Overijssel is vrij groot. Hier is het nu bijna de hele dag aan het motregenen.
Hier in limburg is het na een paar druppeltjes droog gebleven. nu miezelt het , wat een rotweer
Trekt over west duitsland heen, misschien dat net het meeeeeeest zuidelijke puntje van Limburg iets meepakt...Alweer pech | Gewijzigd: 13 juli 2011, 13:33 uur, door TornadoCowboy
wij hebben toch altijd pech hierzo