En ik aan onweer niets verwachtte... Beter 1 flits dan niets toch?
Het regend hier al de hele avond gestaag door, af en toe even wat harder en soms weer iets zachter
Jammer genoeg is mijn regenmeter stuk, ben wel benieuwd hoeveel er gaat vallen en er gevallen is. En flits 2 gesignaleerd.
Wijzigt de waarschuwingen en je hoort weer verschillende meldingen van ontlading.
Hier was er ook 1 eerder vanavond. En inderdaad, ieder ontlading is er 1 ..
en nu ga ik weer ontopic
Volgens de radar valt het mee. Ga maar door met het checken van de nieuws media
Daar kan ik niks vinden wat lijkt op indraaien.
Maargoed, dat maakt verder ook niet uit, ik denk dat het, uitgezonderd de strook Breda - Utrecht, dat de regen wel meevalt. Hier in Nijmegen staat de teller nu op dik 10mm, misschien iets meer. Van wateroverlast zeker geen sprake, en het voorspelde minimum gaat niet gehaald worden, van 20mm, denk ik.
Ligt er natuurlijk ook aan wat er morgen te wachten staat.
Zal waarschijnlijk een sombere, wat depressieve herfst-achtige dag worden met af en toe wat regen, lage temperaturen en een middelmatige wind. Qua onweer verwacht ik morgen ook niet veel.
Behoorlijke rode pitten die lang blijven hangen vooral in Brabant en nu meer middan van het land. Moet eerlijk zeggen dat de neerslag in Noord Holland wel meeviel tot nu toe, ja het heeft af en toe stevig doorgeregend maar geen hoeveelheden om wakker van te liggen. Ben benieuwd waar de teller donderdag avond op staat.
Volgens mij ligt de detectie eruit... Ook als je kijkt op de blikseninslagenlink daar.zie je dat 'ie maar heeft geregistreerd tot 13:30 vanmiddag.
Hier een andere site: blids.de (als je hem niet al kent). Wordt elk kwartier verversd.