leuk om te zien. de grote wolken gaan rechtdoor en daaronder nog wolkjes die links gaan. daar boven alles een donker grijze lucht.
EDIT: klein stukje zuidelijker in Haasdonk al ruim 30mm uit hetzelfde gebied als wij hier mee te maken hebben gehad. Zal me niets verbazen als we ook hier rond of boven de 30mm zitten inmiddels. | Gewijzigd: 12 juli 2011, 20:37 uur, door marsel
Ik zelf zie ook niks bijzonders op dit moment. Eigenlijk best wel weer jammer.
Het zou ook te mooi zijn, om weer eens overdag een beetje geluk te hebben.
Het regend nu wel, maar ik had liever een beetje onweer gehad.
Beter laat maar komen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Maar ik geloof er geen hol van zo hard als t hier blijft regenen.
De putjes hebben het al half begeven hier ...
Was trouwens dus toch chocolade wezen halen in de supermarkt echt geweldig om er doorheen te rijden op je scooter.
Als je niet van dit weer houd geen aanrader
Enne er is al door vele gemeld dat het wel eens mee kan vallen,maar sommige zien het woordje NOODWEER en hoduen zich eraan zonder de werkelijkheid aan te kunnen kijken. Het zijn verwachtingen en die kunnen ook anders aanpakken.
Een soort gelijke situatie als 28ste en 25/26 mei no way
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Maar ik geloof er geen hol van zo hard als t hier blijft regenen.
De putjes hebben het al half begeven hier ...
Was trouwens dus toch chocolade wezen halen in de supermarkt echt geweldig om er doorheen te rijden op je scooter.
Als je niet van dit weer houd geen aanrader
Het regent ook hier nog lekker door, maar zoals daarnet (soms zware langdurige neerslag) is het niet meer. Zwaartepunt lijkt dan ook gepasseerd en trekt via midden NL richting het noord tot noordoosten door (zie GFS 12Z, geeft een betrouwbaar beeld). Leverde hier toch een 30mm op tot nu toe...
leuk om te zien. de grote wolken gaan rechtdoor en daaronder nog wolkjes die links gaan. daar boven alles een donker grijze lucht.
ik was net ook even naar buiten aan het kijken, heel appart dat de wolken alle kanten op gaan.
hier nu regen...