heb deze chase een partner die over een hd-camcorder beschikt dus das wel mooi
heb zelf 2 cameras die ik meeneem - nog andere die in deze regio gaan / aan het chasen zijn ?
In welke buurt chase jij nu, in heerlen is niet al te veel buiigheid maar wel een level 2?
Zijn we niet een beetje boelboel doorgeslagen?
Het is een groot regengebied met een enkele klap onweer
Laat ons lekker genieten johh ..
De wind trekt hier trouwens goed aan!!
Heerlijk
ik ga denk ik tussen/onder luik tot aan het ruhrgebied maar net waar het te doen valt.
wacht nog rustig af, ik en mijn chasepartner zitten allebei paraat.
Het is een groot regengebied met een enkele klap onweer
Ik vind het ook allemaal een beetje opgeblazen maar dat zal wel komen omdat we hier vrij weinig krijgen. Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Verder nog niks bijzonders.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
De verwachtingen zijn niet opgeblazen, er wordt enkel besproken wat er zoal in de verschillende kaarten staat. Als in: Mogelijke scenario's op basis van computerberekeningen.
er heeft niemand gezegt dat het verwacht is een kans op onweer wilt niet zeggen dat het er daadwerkelijk van komt he daarom staat er in elk weerbericht KANS OP.
Aparte lucht trouwens... Onweersachtig
Hier ook aparte bewolking en sinds een kwartiertje wat lichte regen bij 20,7C.Windvlagen maar ook windstilte en af en toe een warme windvlaag afgewisseld met koude wind uit het noordoosten.Wordt afwachten wat er nog meer gaat komen,zoals het er nu naar uit ziet ga ik maar niet op pad voor onweersfoto`s,er is nu nog te weinig activiteit om een goeie richting uit te zoeken en om nu op de gok richting venlo/maastricht te rijden is me iets te ver voor het leuke... | Gewijzigd: 12 juli 2011, 18:56 uur, door erik