Weer in Amsterdam-Airport, 13.07.2011
Woensdag brengt ons bewolkt weer met lichte regen. De ochtend temperaturen liggen rond de 13 graden. Overdag worden temperaturen van maximum 16 graden bereikt. De minimumtemperaturen in de komende nacht liggen rond de 13 °C. Er waait een zwakke tot frisse tijdens windstoten sterke noordenwind.
Een saaiere weersvoorspelling kan ik nauwelijks bedenken.
UPDATE!!!
Voorspelling van de Update
Geldig: Tue 12 Jul 2011 15: 00 aan wo 13 Jul 2011 06: 00 UTC
Uitgegeven: Tue 12 Jul 2011 15: 43
Forecaster: GROENEMEIJER / PUCIKA niveau 2 werd uitgegeven in het oosten van Spanje en Oost-Frankrijk vooral voor zeer grote hagel, geïsoleerde ernstige windstoten en een geïsoleerde tornado.
Een niveau 2 werd uitgegeven voor NE Frankrijk, SE Benelux en W Duitsland voor geïsoleerde Tornado's, ernstige windstoten, grote hagel en extreme regenval.
Een niveau 1 werd uitgegeven over gebieden van Spanje, Frankrijk, Italië en Zwitserland voor grote hagel en geïsoleerde ernstige winden windstoten, in België en Nederland voornamelijk voor buitensporige regenval en in heel Duitsland voor een mindere dreiging van ernstige windstoten, Tornado's en extreme regenval.
VERTAALD.
http://www.estofex.org/ | Gewijzigd: 12 juli 2011, 17:49 uur, door gerard112
Citaat van fransamsterdam, dinsdag 12 juli 2011, 17:46 uur Zelfs de Noodweercentrale kan het niet spannender maken dan het (niet) is:
Een saaiere weersvoorspelling kan ik nauwelijks bedenken.
Haha, lol, ja daar wordt je wat triestig van, herfstachtige taferelen. Gelukkig hebben we nog even voordat dat de standaard is!
| Gewijzigd: 12 juli 2011, 17:52 uur, door Tyshane
het een en ander heeft waargenomen zoals waarschijnlijk meerderen van jullie.
De wolken hadden er al zin in er waren mooie bloemkooltjes te zien.. Ik kijk morgenvroeg uit naar de altocumulus castellanus
zodra die verschijnen is het 99 procentjes zeker dat er wat gehoos aankomt kans op shelf JAZEKER. Maar voor alle twijfelaars
Hier is de spreuk. Zo benauwd gewoon niet leuk.Nog even wachten dan komt de breuk. Gr aan allen en een fijne avond dank je wel
Echt waar
UPDATE!!!
Uit dat plaatje maak ik op dat de kans dat er tussen nu en morgenochtend een weerstation is dat binnen een straal van 40 kilometer rond bijvoorbeeld Utrecht, met een 'severe weather'-melding komt, bijvoorbeeld 'Hevige regenval', 5% is. Je moet er toch niet aan denken.
Een grote grijze meuk met af en toe gerommel neem ik aan? Niet heel intens vermoed ik. Correct me if i'm wrong.
jah, hier grijze meuk en heb 1 doffe klap gehoord
met je glazen bol
Marcel
Op die niet nee, maar zag op een andere radar een aantal ontladingen... in zuid Holland.
Edit: Eigenlijk meer richting Utrecht... (meteox by the way)
| Gewijzigd: 12 juli 2011, 18:08 uur, door Tyshane
deze prognose : http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?for=1&am...egenverwachting