Wat is nou juist?
Wat is nou juist?
Totaal geen herhaling. Onmogelijk,en kwa vergelijking? Is nog te bezien,kwa ontladingen zal het helemaal nergens op lijken
Noodweer? Is een begrip geworden,je kan het eerder een actieve herfst depressie noemen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Wat is nou juist?
Als je mijn bericht bedoelde, daarmee zei ik dat op 28 juni ook alle buien vanaf bourdeaux kwamen. Maar ik denk dat het niet zo erg word, ben trouwens benieuwd naar voorspellingen van het KNMI over dat onweer.
Bekijk deze website eens goed! KLIK! Hier staat alle info van het Franse weer (weliswaar in het Frans), maar de plaatjes zijn erg gaaf. Ze hebben een Photolive waarop mensen hun laatste plaatjes van het weer kunnen zetten: KLIK 2!. Dan kun je alvast zien wat er komt!
Anyways, ik zie de regen wel komen hoor...
Wat is nou juist?
Onweerskansen zijn voornamelijk voor het zuidoosten. De rest kan echter wel heel veel regen krijgen. Zie ook KNMI-waarschuwingen.
Wat de huidige regen betreft: het lijkt misschien een vrij groot gebied op de buienradar, maar hier in Leuven is het inmiddels al voor de helft overgetrokken en ik heb nog geen druppel gezien. Blijkbaar lost de regen op voordat die de grond raakt...
dat is het koude deel van hel complex, dus daar zal (bijna) alleen regen uit komen he
Marcel
Bekijk deze website eens goed! KLIK! Hier staat alle info van het Franse weer (weliswaar in het Frans), maar de plaatjes zijn erg gaaf. Ze hebben een Photolive waarop mensen hun laatste plaatjes van het weer kunnen zetten: KLIK 2!. Dan kun je alvast zien wat er komt!
Anyways, ik zie de regen wel komen hoor...
Die fotoos zijn errug gaaf die tweede site
Gaan de buien die uit spanje moeten komen in de gaten houden!
maar ik reken nergens op. | Gewijzigd: 12 juli 2011, 15:13 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Zit er zelf aan te denken om richting Limburg te rijden...Als ik zo op de kaarten kijk...Maar de een zegt heel veel terwijl een ander zegt er niet te veel van te moeten verwachten, dat het niet veel voorsteld