Dat doet het KNMI ook niet meer, ze doen het nu alleen vlak van te voren
Vooral in het zuiden/zuidoosten van de Benelux liegen deze er niet om.
Dynamisch ziet het er echt heftig uit hoor.
Ik zeg dat we rechts van de rode lijn de meeste kans maken op dynamische buien zoals supercell's (zelfs incl. tornado's).
Meer naar het westen toe minder instabiliteit en daardoor moeilijker.
Voor nu hou ik het bij het huidige kaartje, maar word wel aangepast straks!
Ja die heeft er zeker zin in, zelfs rood
Is mij de afgelopen kansen nog niet eerder opgevallen, en het noorden maakt weinig kans?
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
vanuit zuidwest naar noordoost (zelfde richting als 28 juni) | Gewijzigd: 11 juli 2011, 17:32 uur, door df310
Hij zou best wel gelijk kunnen krijgen. Niet alle modellen tekenen alles hetzelfde in. Dus geen gewanhoop hier. Het zuiden/oosten krijgt er vrij zeker van langs, maar de rest is nog steeds onduidelijk. GFS laat alles langs gaan, maar kan met de avondrun net zoals gisteravond er weer heel anders uitzien.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
verwacht nooit veel in zeeland..is ook al 20 jaar geleden geloof ik dat er hier zwaar onweer was,, dammen en scheldes houden zwaar onweer netjes uit de buurt, ik zou graag van jan eens horen hoe dat mogelijk is
Dankjewel! Baal echt dat ik geen vrij heb, anders was ik zeker rop een of andere manier richting het zuiden gegaan. Ben benieuwd naar de nieuwe run...