Voor iedereen van jullie de tips vooraf en wat er dan toch nog ietwat gelukt is er achteraan.
Let niet op de muziek. Ik heb drie liedjes op mijn compu staan die allemaal standaard met Win7 mee kwamen.
Hopen dat ik jullie hiermee wat foutjes bespaar!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
zwaai van links naar rechts van rechts naar links en weer terug. (de zwaaier)
Een gulden regel: beweegt het beeld, staat de camera stil.
Staat het beeld stil, kan de camera rustig worden bewogen.
Maar over het filmpje, er zitten toch best een paar goede fragmenten in!
Kan altijd nog een versie doen met Rammstein voor de liefhebbers...
Ik vond het op een of andere manier ook wel Zen zo.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Te veel nadruk op wat er niet goed ging.
Je hebt een waterhoos gespot en deze op video vast kunnen leggen. Alle reden om trots op te zijn!
Ik zou je filmpje gewoon "waterhoos in nederland" noemen, de beste fragmenten laten zien, op verschillende videosites plaatsen en je laten motiveren door alle positieve reacties.
Te veel nadruk op wat er niet goed ging.
Je hebt een waterhoos gespot en deze op video vast kunnen leggen. Alle reden om trots op te zijn!
Ik zou je filmpje gewoon "waterhoos in nederland" noemen, de beste fragmenten laten zien, op verschillende videosites plaatsen en je laten motiveren door alle positieve reacties.
Je hebt best wel gelijk hoor, maar vond het zo grappiger...
Bovendien was het filmpje meer om te oefenen met m'n nieuwe versie van Premiere Pro en After Effects, dus moest het iets meer worden dan gewoon een filmpje. En ik dacht... laat ik mijn mede-oo-ers eens wat foutjes besparen.
De fragmenten worden gebruikt om hopelijk uiteindelijk een mooi totaalfilmpje van het weer op Terschelling te maken en ik ben inderdaad blij met de stukken waterhoos die wel gelukt zijn. Wordt uiteindelijk toch steeds maar een paar seconden van gebruikt en als ik wil kan ik hier en daar nog aardig wat stabiliseren in AE.
Gewoon, filmpje voor de lol. Om te oefenen.
@Alien: kom langs dan!
@Klebniko: het is een kwestie van oefenen en mazzel hebben dat je in de buurt van een goed gebied bent. Maar ik moet zeggen dat het voor mij ook al jaaaaaren geleden was dat ik een behoorlijke waterhoos had gezien!
@Skroei: oei... ehm... Friesland en Terschelling... nouja... niet te hard op Terschelling roepen! Ze zijn hier wat eigenwijs...
Ellander, zou je me alsjeblieft kunnen vertellen wanneer zoiets voorkomt en waar. Het is een grote droom van me om een waterhoos te zien en ben bereid er het hele land voor af te rijden. Ik heb nu vakantie en ik zou echt wel eens een keer in de vakantie een waterhoos willen chasen! | Gewijzigd: 9 juli 2011, 23:57 uur, door michaelvr
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0