Euhm, nee zeker bij die laatste drie niet. Bij die andere heb ik wel aan nog wat andere sliders getrokken maar kweeniewa
Tof dat je ze mooi vind
:| )
P1100514.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100483.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100474.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Tof dat je ze mooi vind
Da's echt niet erg hoor. Als je in RAW fotografeert moet je dat sowieso doen. Vroeger liep je te tweaken in de donkere kamer, nu achter je laptop op de fotografie opleiding zeiden de docenten het volgende:
"We hadden altijd gedacht dat Digitale fotografie ervoor zou zorgen dat ze meer foto's in kortere tijd konden produceren, waardoor het hele proces versneld werd. Echter blijft het een delicaat proces. Het vind alleen niet meer plaats in de DOKA maar in de computer. De studenten zijn nog altijd evenveel tijd kwijt met hun foto's. Analoog wordt ook genoeg gegoocheld. Ach, zolang ze maar weten wat ze doen"
Laat dat laatste soms nou net het probleem zijn. Alleen gaat het meestal wel goed. Foto's van meesters die je tegenwoordig ziet zijn ook allemaal bewerkt. Schroom vooral niet.
Ik zorg ervoor dat de kleuren goed naar voren komen, en bij supergrote foto's het kleine beetje ruis verdwijnt.
Alleen bliksem foto's laat ik tot wat het is! Wordt serieus 0% aan bewerkt!
Het is prachtig werk om je eigen foto's nog meer naar voren te laten schieten | Gewijzigd: 9 augustus 2011, 03:57 uur, door dv_chaser
Bedankt
Ik hoop het ook, zoals het lijkt , is er 17-19 augustus weer een zo'n gelijke dag MOGELIJK
"We hadden altijd gedacht dat Digitale fotografie ervoor zou zorgen dat ze meer foto's in kortere tijd konden produceren, waardoor het hele proces versneld werd. Echter blijft het een delicaat proces. Het vind alleen niet meer plaats in de DOKA maar in de computer. De studenten zijn nog altijd evenveel tijd kwijt met hun foto's. Analoog wordt ook genoeg gegoocheld. Ach, zolang ze maar weten wat ze doen"
Laat dat laatste soms nou net het probleem zijn. Alleen gaat het meestal wel goed. Foto's van meesters die je tegenwoordig ziet zijn ook allemaal bewerkt. Schroom vooral niet.
Yups, ik vind het ook niet erg dat ik ze enigszinds bewerk in ps, alleen weet ik vaak achteraf niet meer wat ik gedaan heb. Vandaar de vage bewoordingen
Van de 18e augustus:
Geen foto van de bui, maar het gevolg:
P1100613.jpg by ed-oorklep, on Flickr
En de luchten erna
P1100618.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Nog een van 18 Juni die ik de eerste keer gemist had.
P1100045.jpg by ed-oorklep, on Flickr
28 Juni, weten jullie het nog, zag er zo onder andere uit:
P1100136.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100129.jpg by ed-oorklep, on Flickr
En nog een van zonsondergang 8 augustus, de lucht was volgens mij zelfs nog een tikkie rozer maar de foto is (nog) onbewerkt...
P1100507.jpg by ed-oorklep, on Flickr | Gewijzigd: 24 augustus 2011, 23:42 uur, door ed-oorklep
De bui die vanmorgen rond 12 uur over limburg trok:
P1100685.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100684.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100694.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100695.jpg by ed-oorklep, on Flickr
En als de zon dan ondergaat na zo'n dag krijg je dit:
P1100718.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100710.jpg by ed-oorklep, on Flickr