Kun je het forum niet leeg gooien en opnieuw beginnen? En dan alle oude berichten op een appart stuk gooien zodat het nog wel bezocht kan worden?!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Dit weekend ga ik de site overzetten naar deze nieuwe machine. Ik zal proberen om het zo vlekkeloos te laten verlopen als mogelijk, maar ik kan niks garanderen.
De servers onderling hebben een gigabit verbinding, dus dat gaat wel aardig, maar het blijft een hoop zooi.
More is better zeggen wij in I.T. land.
Waarom zit er 'maar' een gigabit tussen de servers en geen glas?
Basch, als je nog hulp nodig hebt laat het ff weten....
gr.
Marc | Gewijzigd: 9 juli 2011, 22:52 uur, door mrijkhals
met zulk hardware en goed geoptimaliseerd en tweaks en stuff zou dat bakkie GEMAKKELIJK 100.000 mensen F5 rammen aankunnen..
Kun je een "compare" lijst maken met oud en nieuw?
kortom de nieuwe server is geniaal, en als KNMI er uit geknikkert zou worden heb je z'n server zeker nodig voor een onweer-online!
Ik heb zojuist de nameserver-wijziging doorgevoerd en langzaamaan zal iedere provider overgaan naar de nieuwe server. De oude server update geen kaarten e.d. meer. De forum-topics op de frontpage staan stil, alsook de bezoekersteller aan de linkerkant. Wanneer dat actueel is, weet je dat je op de nieuwe server zit.
Foto heb ik gemaakt toen ik 'm hier in me computer-hok had liggen, toen ik 'm aan het installeren was.
| Gewijzigd: 13 juli 2011, 20:06 uur, door Basch
nu moet je het maar weer met de donatie doen.
succes Ruk.
Ik moest inderdaad 1x opnieuw inloggen, daarna ging (en gaat) het weer als vanouds.
Ik blijf het dus houden wat kan het probleem zijn???