Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Haha, Ze kunnen 360 graden draaien, kusjes geven, en op hen achterpoten lopen.
En dat alles op commando. Is dat ongeveer wat je gedacht had?
En bedankt allen voor de leuke grappige en lieve reacties | Gewijzigd: 8 juli 2011, 03:00 uur, door Rianca
Pracht foto's! Vooral de eerste (bad-tijd) en de actie foto's van 'wil-er-uit!' Zo ken ik de Gringo's xD
P.S. Dodi is onlangs geholpen? Verwen haar dan maar extra! En let op wat en vooral hoeveel ze eet
Tegenwoordig worden ze niet meer ouder dan 3 jaar.
Dodi is idd ''geholpen'', ze had 2 kleine tumortjes, die je nog niet kon zien zitten, van ongeveer
een halve cm doorsnee. Dus gelijk gesteriliseerd, -katsjing- 300 euro.
Bedankt voor je reactie, 1e foto ben ik ook erg trots op.
| Gewijzigd: 30 januari 2013, 22:03 uur, door Rianca
Ik heb zelf ook altijd ratten gehad, helaas alleen een allergie tegen ze ontwikkeld de laatste keer, en mijn ouders hebben mij toen verplicht ze weg te doen.
Op dat moment had ik er zelf ook 4, 2x 2 zusjes, allebei reddingsoperaties omdat men ze of op straat wou zetten, of wou gaan verkopen als slangervoer omdat die er vanaf wou.
Het waren 2 siameesjes en 2 zwart wit japjes
Ik vind Azuru echt een mooi ding om te zien! <3
Heb zelf ook 2 ratjes gehad
Geweldige beestjes! De eerste had helaas een longaandoening en is ook maar anderhalf geworden.
De tweede, ook zo'n leuke grijs witte, is zoals heel vaak gebeurd dood gegaan aan kanker.
En ze kunnen inderdaad ontzettend goed springen | Gewijzigd: 11 juli 2011, 09:02 uur, door Poider