Beste,
Hierbij presenteer ik u weer, ongeveer 30 foto's, van de zonsondergang op 1 juli 2011.
De reden dat ik dit pas zo laat deel is omdat ik moest kiezen tussen 400 foto's, wat veel werk is.
(Dus loop aub niet te zeiken over de aantal, ik kan niet kiezen welke de beste is om hier met u te delen.)
Alle foto's zijn voornamelijk in F22/29 of Auto - Landscape functie gemaakt, met m'n statief en EOS1000D + 18-55 kit, op een landweggetje, net buiten Gouda. Hopelijk zijn de foto's goed genoeg. Ik zelf begin me steeds meer zorgen te maken over de kwaliteit. Maar goed.
Heb dit keer geen data die je op DeviantART ziet erbij geplakt, omdat dat gewoon teveel werk is voor 30 foto's en ik meeste instellingen de camera zelf heb laten instellen en heb geleerd dat dit toch vaak heel anders eruit komt als je ineens manual gaat. (Foto's met andere camera's gemaakt zek ff de naam onder van de camera)
Hier gaan we dan, alleen zonsondergang foto's, heb namelijk ook anderen (zwanen/kat), deze zet ik apart:
1.
Deze is met Samsung WB600 gemaakt!
2.
Deze is met Samsung WB600 gemaakt!
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Zitten wel een paar mooie foto's tussen hoor, mooi sfeertje in ieder geval. Maar wat bedoel je met dat je je begint zorgen te maken over de kwaliteit? De kwaliteit van je camera, of die van het foto maken 'an sich'. Als ik dit rijtje zo zie zijn er toch geen zorgen nodig?
De rest: Bedankt allen voor uw mening:D