Ja als je Britsum uitrijdt, zit je gelijk in de landerijen/ Oudland.
Maar waar sta jij dan ?
Bij het haventje of meer richting Dokkumer EE ?
Nu / vanavond misschien een tip om bij het Noorderleech te gaan staan.
Ergens op de Zeedijk thv Hallum/ Ferwert die kanten op.
Sta je hoog, groots uitzicht en ook nog eens over het Wad en is vanuit Stiens maar 5-10 minuten rijden.
- edit : ik stond op 28 juni bij Formido- Stiens in de wasserette te schuilen met de auto .. ging ff iets te ruig
Helemaal aan het einde van de Aldlansdyk, bij het bruggetje over de Stienservaart, dat is tevens een leuk plekje om te vissen
De zeedijk is idd ook wel een leuk idee ja, mooi weids uitzicht alle kanten op...strak plan
Vanavond moet ik alleen verplicht bier drinken ter ere van de verjaardag van een vriendin van me, dus een poging wagen mn eerste bliksemfoto te scoren zal het vanavond niet worden ben ik bang...
Snel naar buiten gegaan en nog 2 bliksems gezien met wat gerommel.
Nog snel m'n camera geïnstalleerd maar het was al te laat.
Hopelijk komt die bui op zee wel over ons heen.
(Weet iemand misschien de juiste instellingen om onweer overdag te fotograferen? )
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
De zeedijk is idd ook wel een leuk idee ja, mooi weids uitzicht alle kanten op...strak plan
Vanavond moet ik alleen verplicht bier drinken ter ere van de verjaardag van een vriendin van me, dus een poging wagen mn eerste bliksemfoto te scoren zal het vanavond niet worden ben ik bang...
Zo maar even naar het Noorderleech even bij het tempeltje een prachtig stekkie voor mooie platen.
Aha ik weet welke plek je bedoeld, heb daar vroeger ook weleens zitten vissen, vroeger zelfs in Britsum gewoond
Britsumer oudland is inderdaad mooie plek voor weids uitzicht.
Ik zal ff de tas inpakken en ga zo naar het Noorderleech, daar waar die paardjes in het water stonden en toen het wereldnieuws haalden.
Mijn mobiele internet uitproberen .
Fijne verjaardag en de groeten daar in Stiens
nb/ Dit soort berichtjes doen we voortaan wel ff via Pb, voor dat de Moderators ingrijpen
Ik ben samen met Jurjen hoos chasen.. lator !
Het wordt soms wel wat donker maar er gebeurt niks.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
midden komt lekker toch wel aan de beurt
Mogen wij ook een keer plezier hebben
Normaal gaat alles over het midden/oosten.
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
Zou nu wel met camera op Afsluitdijk willen staan... Maar helaas!
d'r komt nu een kneiter friesland in hoor, zou mij niet verbazen als daar nog onweersontladingen uit zullen komen