Mooie felle buien met af en toe flinke wind..
Boompjes stonden net ff krom.
Kreeg al goed gevoel bij t lezen vd guidance vh KNMI.. en die 70 % is wel betrouwbaar schijnt nu.
Lijkt een goede dag te worden voor Fryslân en nu maar hopen dat het vanavond nog even aanhoudt.
Mooie geïsoleerde buien, ideaal voor fotografie!
Het gaat nu los boven Ameland zo'n beetje trouwens.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Als het vanavond idd een beetje doorzet maar weer even een mooi plekje achter Britsum opzoeken, bij de stienser vaart. Daar heb je heel mooi uitzicht. 28 juni ben ik daar ook geweest tussen 23:00 en 0:00. Prachtig zicht op de ontladingen!
Hoihoi,
Ja als je Britsum uitrijdt, zit je gelijk in de landerijen/ Oudland.
Maar waar sta jij dan ?
Bij het haventje of meer richting Dokkumer EE ?
Nu / vanavond misschien een tip om bij het Noorderleech te gaan staan.
Ergens op de Zeedijk thv Hallum/ Ferwert die kanten op.
Sta je hoog, groots uitzicht en ook nog eens over het Wad en is vanuit Stiens maar 5-10 minuten rijden.
- edit : ik stond op 28 juni bij Formido- Stiens in de wasserette te schuilen met de auto .. ging ff iets te ruig | Gewijzigd: 8 juli 2011, 13:02 uur, door Skroei
Paar flinke klappen, en regen. nu weer iets lichter en blauwe lucht te zien. word straks weer donkerder aan de wolken te zien.
Ferme donders vanuit het zuiden met zeer veel regen. tuinen staan blank en flinke inslagen in de buurt 15 a 20 harde donders.
druppels waren zeer groot en binnen 20 sec stonden er al plassen op de straat.
nu nog lichte regen maar wat heb ik een mooie onweersbui gehad, dag kan niet meer stuk.
Er komt inderdaad nog wat op NH af. Al lijkt het meeste de zee te gaan aandoen..