Maar goed het is nog vroeg in de middag, dus we wachten het wel af
ff off-topic:
Waarom is het 112 meldingen topic niet te zien op de home pagina?
Waarom is het 112 meldingen topic niet te zien op de home pagina?
Omdat dat topic in de koffiebar staat Topics die in de koffiebar staan verschijnen niet meer op de homepage, omdat er anders teveel onzin op de homepage terechtkomt. Dit is en blijft nu eenmaal een weersite
Onweersdagen: 0
Niet alles wat "niet" met het weer te maken heeft vind ik onzin hoor!
Maar verder begrijp ik het wel hoor
*kuch* eind middag en avond *kuch* | Gewijzigd: 7 juli 2011, 14:10 uur, door marcel`westland
Marcel
Zelfs 112 meldingen kunnen meldingen bevatten i.v.m weerscalemiteiten bij extreme (nood)weer.
Ik reken de buien rond middernacht erbij
We hebben onweer gehad op 28 EN 29 juni als voorbeeld.
Maar idd, voor de rest komt het dan uit op ongeveer 3 of 4 ja zonder dat erbij te tellen
Edit: Morgen ben ik op vakantie en wie krijgt er onweer? het westen -.- lol | Gewijzigd: 7 juli 2011, 14:20 uur, door weerfreak
vrij broeierig nu met act buitentemp van 25.2!
best lekker, maar gezien de buienluchten hang ik mn wasje binnen op;)
Morgen krijgen we te maken met passage van twee troggen. De eerste trog die in de ochtend uren over het land trekt verwacht ik eigenlijk helemaal niets van. Om het maar simpel te houden, er is geen onstabiliteit. Wel is er een CAPE van 200 J/KG in het noordelijk deel van het land, maar de lifted is deze keer positief. Tegen de avond krijgen we de tweede trog, dit ziet er echter veel beter uit. De onstabiliteit neemt voor de trog uit toe.
*knip *
Volgens mij zijn we weer ongeduldig aan het worden, het is pas half vier.
Jaja, maar het is het beeld. het is te bewolkt om goede waardes te krijgen voor een mooi spectakel. Het is gewoonweg te koud
Lol onweer heeft totaal niets met de temperatuur te maken in dit geval
Morgen ziet er wel netjes uit, maar de cape is wel aan de zwakke kant dus verwacht niets spectaculairs.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0