In de loop van donderdag nadert een nieuwe hoogtetrog vanaf het westen waardoor de onstabiliteit overdag snel weer toeneemt. Vooral in de namiddag en avond nemen de onweerkansen over de westelijke regio's fel toe met potentiële toppen tot 8 à9 km. Bijzondere verschijnselen en dynamische cellen zijn niet echt aan de orde wegens tegenvallende shear. De LU van een jetstreak zorgt wel voor het in stand houden van de buiigheid, zoals ook vandaag woensdag reeds het geval was.
Bron: http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
beter dit keer ook weer de westKUST
Ja dat mag zeker wel eens een keer, zie elke keer de buien hier overkomen maar er gebeurd steeds niks....
Laten wij nu eens het geluk hebben
we gaan het afwachten morgen, en goed de boel in de gaten houden gedurende de dag.
Hier is het nu nog heerlijk weer met nog steeds een zonnetje.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Zou leuk zijn om wat onweer te horen als ik in de tandartsstoel zit, dan heb je een beetje afleiding Citaat van astritos, woensdag 6 juli 2011, 20:56 uur Ja hier staat de teller ook nog steeds op 1.
We gaan het goed in de gaten houden morgen, ben vrij dus alle tijd.
Dank voor de goede en duidelijke info jan!
Ik gun het je echt, net als alle andere Zeeuwen en Noord-Hollanders (en uiteraard ook de andere mensen waar het nog heel weinig geonweerd heeft). Dat zijn volgens mij de 2 provincies die qua onweer barslecht scoren dit jaar. Ook ik woon in het westen, maar er staan toch al 11 onweersdagen genoteerd. Weliswaar geen heftig onweer, maar toch.
Zou wel ff leuk zijn voordat ik op vakantie ga | Gewijzigd: 7 juli 2011, 00:55 uur, door weerfreak
Zou wel ff leuk zijn voordat ik op vakantie ga
Dat is wel heel apart want de teller in Den Haag staat op 3.
Is net een buitje boven Sneek ontstaan met wat grote druppels, mooie lucht , begint al beetje op mammatus te lijken.... | Gewijzigd: 7 juli 2011, 13:24 uur, door Poider
Vorigjaar is het ook al in het water gevallen. Zo ook een concert van de Kromme Jongens dit jaar.
@ Marcel Westland, 3 dagen onweer ? Ik heb 6 dagen onweer. *1 keer in de nacht 1 donder gehoord btw* | Gewijzigd: 7 juli 2011, 13:29 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
in april 1 keer
1 keer ergens in juni...
en 28 juni een buitje('s ochtens en 's avonds
wleke vergeet ik dan ? :S | Gewijzigd: 7 juli 2011, 13:42 uur, door marcel`westland
Marcel