Toch verwacht ik nog wel ergens een spontane onweersbui. dat frontje boven het kanaal geeft later nog wat meer onstabiel karakter.. zelfs daar zat ook al onweer op. en zover de dag vordert worden de kansen alleen maar groter.. idd zal niet veel zijn maar geloof wel vandaag op een melding van onweer ergens in nederland.
Het lijkt er sterk op dat 8 juli bij dit topic toegevoegd kan worden
(Wat denk jij Jan?)
Het lijkt er sterk op dat 8 juli bij dit topic toegevoegd kan worden
(Wat denk jij Jan?)
idd, vandaag mss een enkele klapske, maar morgen en overmorgen zien er in mijn ogen net een stukje beter uit......
Misschien nog een klap vandaag
EDIT: ik hoop alleen niet dat we vrijdag in het westen het meeste krijgen, dan ben ik namelijk op vakantie en dan zul je net zien dat het dan gaat onweren -.- | Gewijzigd: 6 juli 2011, 13:40 uur, door weerfreak
Misschien nog een klap vandaag
dan wil ik weten waar jij die ziet, want ik zie niks:P | Gewijzigd: 6 juli 2011, 13:39 uur, door marcel`westland
Marcel
Ik zit bij de kust he marcel Ik kan de duinen zien vanaf me dakkapel en boven zee zie ik ze hangen, is een klein aambeeldje die niet zoveel doet.
jij woont in de lier toch?
jij woont in de lier toch?
ben nu @ vlotlaan in monster, en ik woon in honselersdijk, dat staat bij mn naam he , onder woonplaats
Marcel
inkakken, of uitbreiden??!!??!!
Inkakken