Hahahah, prachtig! Ja, dan schrik je je een ongeluk. Is vast snel een tweede sigaret achteraan gegaan...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Maar je suggereert in je filmpje dat het op 6mtr afstand was.... Das reflectie in je lens van de inslag die verderop plaatsvond.
Tja, wat je zegt Arjan. Ook ik had zojuist even mijn twijfels. Als je de film precies op het 'moment suprême' stil zet lijkt het inderdaad wel of het tuinhek getroffen wordt. Ik heb echter ook het idee dat de ontlading iets verder naar de achtergrond plaats heeft gevonden en dat het puur door perspectief lijkt alsof de bliksem binnen 10m het tuinhek treft.
Jammer dat er niet verder gefilmd is. Ik had graag de reactie van de filmer en het eventuele resultaat van de ontlading aan het hek willen zien. | Gewijzigd: 4 juli 2011, 18:45 uur, door marsel
Jammer dat er niet verder gefilmd is. Ik had graag de reactie van de filmer en het eventuele resultaat van de ontlading aan het hek willen zien. Bedankt voor je toelichting ook jij Arjan een goede bevestiging door weer 2 personen dat dit verder was dan 6 meter ...waarschijnlijk was ik dit stukje dan ook niet aan het schrijven ...en wat betreft de reactie die was idd zeer ijzig mede ook door het constante ge holy fuck .....holy fucking shit gedoe in filmpje s op internet ik had me ook voorgenomen om me in te houden wat mij tot op de dag van vandaag nog steeds verbaasd
zelfde als je muziek in een onweers filmpje zet waar de voor mij toch de donders de muziek hoort te zijn...........maar ik heb wel geschreeuwd hoor na afloop.............goed onweers seizoen groetjes Tatanka | Gewijzigd: 4 juli 2011, 19:24 uur, door Tatanka
dichterbij hoef je niet te komen hoor
ik heb vast de donder hier kunnen horen, wat een klapper
dichterbij hoef je niet te komen hoor
ik heb vast de donder hier kunnen horen, wat een klapper
ik had gehoord dat ze in pekel geen ramen meer over hadden
Leuk filmpje !
Is overduidelijk ghosting ja, maar dan nog schrik je je nog de pl%$#%ûs
Als deze op 6 meter afstand had ingeslagen was je nu nog doof denk ik
Glenn