Ziehier het resultaat;
https://picasaweb.google.com/11709736985859...gCI_V_o-1gI2SMQ
Ik heb inmiddels een goed filter gevonden voor photoshop waarmee ik de foto's kan opschonen, dus ga daar morgen maar eens hard mee aan de slag zodat ik ook de andere foto's representatief kan maken!
Nogmaals bedankt voor al deze positieve reacties! *begint te blozen*
Werkelijk, een super foto!
Tuurlijk, de compo en de vorm van de wolk in combi met het stukje stedelijk landschap is moeilijk te evenaren.
Maar de ruis is zo overheersend dat je er niet veel mee doen kunt....heeel jammer.
heb geprobeerd de ruis iets minder te maken
Het is je ook nog redelijk goed gelukt maar zoals je ziet gaat dat weer enorm ten koste van de scherpte.
klopt, ik heb het zoveel mogelijk proberen te beperken, maar tevergeefs
is dit trouwens het origineel of is deze verkleind? want als er nog een grotere is kan ik er misschien nog iets meer mee
Marcel
Het origineel is veel groter, die op picasaweb staat is verkleinde versie. Ik kan je de origineel mailen? (hij verdwijnt elke keer als ik em hier probeer te uploaden...?) Ik heb zelf ook nog wat geprobeerd, maar als ik hem denoise, wordt de foto onscherper wat jij had geproduceerd (misschien kun je me tips geven hoe ik dat het beste kan doen. Nog niet zo heel erg thuis in Photoshop).