ps geshared op mijn facebook heb heul veul facebook vriendjes voor de spelletjes
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Hoe krijg jij het zo scherp? Ik heb dan weliswaar een andere videocamera, maar ik heb een filmpje gekregen dat niet zo scherp is. Ik heb hem gewoon op automatisch staan, dat is misschien wel het probleem Heb jij hem ook op automatisch staan in het donker, of pas jij een aantal instellingen handmatig aan? Ik heb het wel achter een raam gefilmd en er zaten regendruppels op, dat verklaart het misschien ook al iets.
Hoe krijg jij het zo scherp? Ik heb dan weliswaar een andere videocamera, maar ik heb een filmpje gekregen dat niet zo scherp is. Ik heb hem gewoon op automatisch staan, dat is misschien wel het probleem Heb jij hem ook op automatisch staan in het donker, of pas jij een aantal instellingen handmatig aan? Ik heb het wel achter een raam gefilmd en er zaten regendruppels op, dat verklaart het misschien ook al iets.
Ja, van achter een raam zal het heel erg lastig worden om scherp te krijgen.
Het scherpstellen doe ik altijd met de hand, eigenlijk doe ik niets automatisch zodat je volle controle blijft houden.
Je zou er eens moeten oefenen, het is allemaal minder lastig dan het kan lijken
Dat is een spiegelreflex camera als ik het goed heb toch? En daar heb je deze kwaliteit mee gefilmd?
Sta ik echt van te kijken haha Erg goeie kwaliteit film!
En in slomo ziet het er helemaal indrukwekkend uit!
Sta ik echt van te kijken haha Erg goeie kwaliteit film!
En in slomo ziet het er helemaal indrukwekkend uit!
Klopt ja