De bui boven Flevoland Had me camera net klaargezet, bleek de activiteit eruit te zijn gegaan.
Mocht er weer wat ontstaan, zal ik bewijzen dat ik vanuit Assen een onweersbui zo ver als Flevoland gewoon kan zien
Die bui boven Flevoland heeft weer wat activiteit dus ben benieuwd
Zijn echt van die fel blauwe bliksems.
En zo snel als het kwam is het ook weer verdwenen, slapen maar..
ik heb het weggegooid ook al stond het niet zo heel lang nog in de koelkast
en ik baal als een stekker, maar ga nu even naar het onweer kijken
hoor flink gerommel hier
het dreunt hier flink, ik snap niet waar dit vandaan komt, liep vandaag buiten met een jas aan, zo warm was het nu ook weer niet. Of heb ik iets gemist...
Het hele huis kraakt meteen WTF? het zijn echt harde donders, blauwe bliksem, eergisteren was ie rood met oranje | Gewijzigd: 1 juli 2011, 09:09 uur, door Marga
Temperatuursverschil in hoogtes (op grote hoogte komen bijzonder lage temperaturen voor door NW stroming extra polaire aanvoer) + een trog zijn hiervoor verantwoordelijk, als je de topic goed leest kom je er zelf ook achter
Welke plaats bij Rotterdam ligt er dichtbij waar het heel hard onweert, ik bedoel het is niet boven mijn huis, ook niet boven de stad, dus ergens vlak bij Rotterdam gaat het flink hard .. heb net getelt flits en bliksem en het is zeker 15 kilometer verder van Rotterdam .. iemand? | Gewijzigd: 1 juli 2011, 09:10 uur, door Marga
Citaat van The Chaser Reloaded, vrijdag 1 juli 2011, 4:29 uur Welke plaats bij Rotterdam ligt er dichtbij waar het heel hard onweert, ik bedoel het is niet boven mijn huis, ook niet boven de stad, dus ergens vlak bij Rotterdam gaat het flink hard .. heb net getelt flits en bliksem en het is zeker 15 kilometer verder van Rotterdam .. iemand?
DELFT denk ik. | Gewijzigd: 1 juli 2011, 09:10 uur, door Marga
het moet ergens heel heftig zijn.
Okay Ik ga het leger bellen nu, weetje afgelopen dinsdag was het ook al zo mega hard
dat is echt eng. oooooooooow het komt dichterbij, het is nu nog 9 kilometer van mijn huis verwijdert | Gewijzigd: 1 juli 2011, 09:11 uur, door Marga
dat is echt eng. oooooooooow het komt dichterbij, het is nu nog 9 kilometer van mijn huis verwijdert
Nou het wordt nu rustiger dus rustig maar en even lezen het hing hier pal boven en het leek mij verstandiger om er maar uit te gaan.
Maar Delft heeft het wel gehad dacht ik zo.
Citaat van luci, vrijdag 1 juli 2011, 2:43 uur Nou het wordt nu rustiger dus rustig maar en even lezen het hing hier pal boven en het leek mij verstandiger om er maar uit te gaan.
Maar Delft heeft het wel gehad dacht ik zo.
Ja alles zit nu boven mijn huis, ik moet gewoon mijn oren dichthouden hier, het hagelt hier ook nog eens tennisballen | Gewijzigd: 1 juli 2011, 09:11 uur, door Marga
Geen hagel hier en de donkere lucht trekt idd richting Rotterdam
Ja bliksem is gevaarlijkst donder doet volgens mij niets