Om 20:00 uur begonnen de eerste wolken zichtbaar te worden die nog heel wat spektakel gingen opleveren.
De foto is wel een beetje donker maar zo was het ook voordat de bui over kwam maar mooie mamatus luchten boven de polder.
Uiteindelijk werd het steeds benouwder en drukkender buiten en lieten de eerste rommels wat van zich horen.
om ongeveer 20:30 begon de wind aan te trekken en begon het stevig te waaien en viel mn fiets om en zelfs ik moest zelfs af en toe mn voet verzetten om niet om te vallen.
Na nog een kwartier op mn stekkie te hebben gestaan begon het een beetje te druppelen en besloot ik me terug te trekken richting huis.
Eenmaal thuis aangekomen was het weer droog dus ik weer terug fietsen en ben ik gaan filmen, helaas is het een filmpje waar je bijna alleen maar wind hoort en dus irritant is om naar te kijken als er nog wel behoefte bij is zal ik hem alsnog uploaden.
Om 21:00 was ik nog aan het filmen en sloeg de bliksem vakbij in dus besloot ik maar eens richting huis te gaan en daar verder te filmen dit filmpje daarintegen is wel super met 3 inslagen waarvan de eerste op 4:00 de 2e op 5:59 en de 3e op 7:10min
Nadat de bui overgetrokken was en het een stuk donkerder geworden is ben ik nog wat fotos gaan maken op mn stekkie en kan alleen nog maar zeggen dat deze onweersdag meer dan geslaagd is.
Nadat de weerlichten bijna niet meer te zien waren draaide ik me om en zag ik richting noord holland weer weerlicht uiteindelijk is het voor mij 3:00 geworden en ben ik lekker tevreden mn bedje ingedoken het was echt een pracht avond/nacht en laat de volgende onweersbui maar weer komen. | Gewijzigd: 29 juni 2011, 12:43 uur, door stennis1987
Zo'n knal als die op het filmpje hebben we hier maar één keer gehad maar dat was dan ook voldoende om 5 katten aan de Prozac en de kalmerende middelen te zetten
Schitterend materiaal om te zien dit, bedankt voor het plaatsen!