Aan het begin van de avond was er hier ronduit schitterende mammatus zichtbaar, terwijl het eerste onweersfront zich hoofdzakelijk westelijk van Midden Limburg ophield. Later op de avond alsnog jackpot in de vorm van duchtig onweer met veel ontladingen en een paar mooie krakers, en hier heb ik alleen wat filmpjes van geschoten.
Kwaliteit is niet allemaal je-van-het, want m'n toestel is inmiddels al 6 jaar oud en heeft niet zoveel megapixels. Tevens komen in de filmpjes de ontladingen minder goed tot z'n recht als ze eenmaal op youtube staan.
Nou, ik hoop dat e.e.a. toch een beetje in de smaak valt.
| Gewijzigd: 29 juni 2011, 02:32 uur, door Rutte31
die laatste foto's met de GC's stond je nou midden in een weiland...?!
Thnx!
Yep, inderdaad gewoon midden in 't veld, maar de bui was al over.
Mooie foto's maar wees wel voorzichtig.... | Gewijzigd: 30 juni 2011, 01:53 uur, door gilles
groetjesss
Gewoon er bij zetten, volgende keer niet eens vragen.
Verder iedereen alvast bedankt voor de reacties!
Mijn filmpjes volgen nog, is teveel in gepraat dus moet er wat uit gaan knippen haha
Zal van minder vet naar vet erop zetten
Watch & Enjoy!!
Beetje gespeeld met de camera en zonnebril...
De laatste zonnenstraaltjes...
Prachtige Mammatusbewolking....
23.18 uur Open veld... kijkrichting DSM
Tussen de bomen door toch nog onbewust een kleine schicht weten te vangen...
Hemel mooi verlicht!
een CG'tje
Beetje wazig maar de schicht is te zien!
And at last but not least...
om 00.20 uur gemaakt (nog net voordat de accu van men camera leeg was..)
Groetjes!
Mijn filmpjes volgen nog, is teveel in gepraat dus moet er wat uit gaan knippen haha
Zal van minder vet naar vet erop zetten
Watch & Enjoy!!
Groetjes!
Beste platen hoor!! Ben benieuwd naar je filmpjes, want het kraakte duchtig hier...
Vooral het effect met de zonnebril, vind ik wel iets hebben
Ook de zonnestralen zijn prachtig.
Lekker creatief bezig Chantal.
@ Marcel. Ook weer prachtige platen van jou kant hoor
Nu maar weer hopen, dat het snel weer zo los gaat, zodat we eens met zen allen bijelkaar kunnen komen.
Het was inderdaad erg lekker onweer. Droog geknetter, daar hou ik wel van. haha | Gewijzigd: 30 juni 2011, 13:49 uur, door Shift3r
OP 45 sec een mooie voorontlading te zien die alleen erg dicht bij mij en Alain in de buurt kwam althans zo ziet het er op de film uit, wat vinden jullie???
Let alleen niet op het gebazel van mij en Alain hahahaha
Lijkt wel of die ontlading zelfs nog net langs dat schuurtje aan de rechterkant vertakt.
Als je goed kijkt, lijkt het erop dat een paar vertakkingen in de tuin zijn.
Heb ff een cap van dat stukje gemaakt. Goed te zien nu.
Very strange, maar wel very nice. hahaha
Ow, en by the way. Dat gebazel is wel grappig. Erg hyper. | Gewijzigd: 30 juni 2011, 14:01 uur, door Shift3r
Oh die vertakkingen had ik nog niet eens gezien
kan het niet komen dan omdat er bij de buren op dat schuurtje een ijzeren balk ligt??..
want zag het zelf net pas voor het eerst dat dus die voorontlading erop stond....
en nog thnx voor je commentaar op de pics