Welke route lijkt JULLIE het beste te nemen?
4.28 uur is het nu.. dus misschien is er in tussentijds wat veranderd, daarom kijk ik straks in de ochtend naar jullie reacties.
Blauw = heenweg
Rood = terugweg
Geel = plekken om foto's / filmpjes te maken
Vertrek: Assen
Tijdstip: Ongeveer 15.00-15.30 uur , helaas.. maar buien zijn pas 's avonds het zwaarst!
Hier wijk ik van Almelo af
Zal dit topic later bewerken, zodat hier ook het chaseverslag in komt te staan
Zelf zit ik te denken aan 1 van de volgende routes:
Kaart 2, 3,6 OF 8
Laat het maar eerst aan jullie over | Gewijzigd: 28 juni 2011, 04:35 uur, door dv_chaser
al zei: Ik vind het wat te laat, eer je hier bent is het 17u00 (route 3) en eer we aan de kust zijn (ik wil het vanaf zee zien aankomen, en dan het hele zakie voor blijven, moeilijk, ik weet het...) is het dan op z'n vroegst 16u25.. ik denk dus net wat te laat.... Maar we kunnen altijd ergens meeten natuurlijk, want het gaat vrij langzaam volgens de kaarten..
En zoals ik al zei: Ik ben ergens liever 3uur te vroeg, dan 5min te laat.
PB me ff, of sms naar het nummer wat ik al eerder genoemd heb, dan krijg je m'n nummer van nu dan kunnen we zoiezo contact houden..
To be contineud....
ik zie dat je paar keer foto's wil gaan maken hier in mijn omgeving. Er zijn hier in het veld ideale plekken om te fotograferen. Zoals bijvoorbeeld op een van de bruggen over de maas en waal weg. En als je nog iets verder het veld in rijgt heb je grote vlaktes zonder bomen.
ik zie dat je paar keer foto's wil gaan maken hier in mijn omgeving. Er zijn hier in het veld ideale plekken om te fotograferen. Zoals bijvoorbeeld op een van de bruggen over de maas en waal weg. En als je nog iets verder het veld in rijgt heb je grote vlaktes zonder bomen.
Hoe kun je nu al weten hoe laat je ergens moet zijn en hoe kun je nu al weten wat je terug weg is? je gaat toch de buien volgen?
Ik geef alleen maar aan dat je hier goed foto's kunt maken ALS hij hier langs komt
Continu ontladingen en zware donders, jammer dat ik niet even naar de kust kan rijden met het te zien aankomen. 'k heb al wel plaatjes geschoten van de rare maar mooie lucht op mijn mobieltje. Logisch, geen kabeltje bij me dus ook dat komt vanmiddag pas....
Balen dat het in de ochtend is, werken werken helaas.
Vanmiddag / avond ben ik van de partij in zeeland (van vlissingen tot en met goes).
groetjes dennis van hezik
beste Dennis,
Ik had al ook al gemeld in een ander topic aan 2 andere mensen dat meerijden niet echt een optie was.
Daarvoor is ruimte te kort. 't Is maar een opel corsaatje ook nog
Ik had al ook al gemeld in een ander topic aan 2 andere mensen dat meerijden niet echt een optie was.
Daarvoor is ruimte te kort. 't Is maar een opel corsaatje ook nog
gaan we de volgende keer met mijn alfa romeo 156 station veeel ruimte
ik zat zoon 50 km van assen af in de buurt van Hoogeveen volgens mij.
daar was het rond een uur of 11 half 12 goed raak zeg.
Ja Assen viel wel mee..
Blij dat ik ben gaan chasen..
momenteel bezig met de filmpjes!