Ik zal mijzelf eventjes voorstellen,
Ik ben Jevgeni, 16 jaar en woonachtig in Asperen, Gelderland. Asperen ligt op ongeveer 2km afstand van de stad Leerdam en op 15km afstand van de stad Gorinchem. Maar goed, Ik heb ik de loop der jaren mijn interesse in het weer nogal opgekrikt, soms wil ik nogal te veel weten haha. Ik kwam dit forum tegen via google, dus naja registreren en ervaring opdoen en uiteraard gezelligheid.
Forum naam
Ik ben op dit moment 16 jaar en zelfs al bijna 17, helaas nog net te jong om mijzelf brandweerman te kunnen noemen maar het volgen van de brandweer doe ik erg veel, zo ook met overlast van de weersinvloeden zoals dat vermeld word via het alarmsysteem. Zelf ben ik Jeugdbrandweerman in Geldermalsen.
Owja,
Ik heb ook nog een eigen website:
www.brandweerlingewaal-noord.nl
Vragen, stel ze maar ik antwoord met plezier!
Ik zal mijzelf eventjes voorstellen,
Ik ben Jevgeni, 16 jaar en woonachtig in Asperen, Gelderland. Asperen ligt op ongeveer 2km afstand van de stad Leerdam en op 15km afstand van de stad Gorinchem. Maar goed, Ik heb ik de loop der jaren mijn interesse in het weer nogal opgekrikt, soms wil ik nogal te veel weten haha. Ik kwam dit forum tegen via google, dus naja registreren en ervaring opdoen en uiteraard gezelligheid.
Forum naam
Ik ben op dit moment 16 jaar en zelfs al bijna 17, helaas nog net te jong om mijzelf brandweerman te kunnen noemen maar het volgen van de brandweer doe ik erg veel, zo ook met overlast van de weersinvloeden zoals dat vermeld word via het alarmsysteem. Zelf ben ik Jeugdbrandweerman in Geldermalsen.
Owja,
Ik heb ook nog een eigen website:
www.brandweerlingewaal-noord.nl
Vragen, stel ze maar ik antwoord met plezier!
Hoi!
Welkom hier. Ben ook pas sinds gister aan het meepraten, maar met dit soort dagen is het erg leuk in ieder geval. Op andere dagen natuurlijk ook: tis leerzaam, er is allerlei info te vinden en ik kan me voorstellen dat het interessant voor je is om het weer te volgen ivm met je brandweer-wens.
Veel plezier en probeer morgen de prio 1-tjes maar bij te houden .
Welkom hier. Ben ook pas sinds gister aan het meepraten, maar met dit soort dagen is het erg leuk in ieder geval. Op andere dagen natuurlijk ook: tis leerzaam, er is allerlei info te vinden en ik kan me voorstellen dat het interessant voor je is om het weer te volgen ivm met je brandweer-wens.
Veel plezier en probeer morgen de prio 1-tjes maar bij te houden .
Het is niet alleen betreffend de brandweer, ook omdat ik het zelf interessant vind. Tja hier is het vaak rustig als er noodweer word voorspeld, maar als het hier los barst gaat het goed los, vorig jaar een blikseminslag in de kerktoren op 55m hoogte.
En ik heb ongeveer 18 jaar in Gelderland gewoond, onder andere in Deventer en Zutphen: weet dat het erg tekeer kan gaan en schitterend kan zijn. Vooral omdat het daar vaak toch warmer is en buien zich nog explosiever kunnen gedragen.
Ik ga even buiten kijken hier, zit misschien toch al wat in de lucht. Welterusten alvast .