Tevens een dank naar de moderators & administrators, die de laatste tijd een zware taak hebben gehad met hun 'politiewerk' en hier als vrijwilligers toch maar even de boel mooi op orde houden... en tevens dank aan onweer-online die dit als gratis service aanbieden, zodat wij als weer-liefhebbers op een fantastische manier bijeen kunnen komen, info kunnen verkrijgen en het enthousiasme kunnen delen van deze te gekke hobby.
En uiteraard een 'thumbs up' voor alle leden; het was / is weer fantastisch!
Geheel mee eens. Niks aan toe te voegen.
Geen hagelstenen hier, straatverlichting doet het inderdaad hier niet, maar dat was gisteravond/nacht ook al.
Maar wat een dag zeg, ik heb nog nooit op buienradar eerder gezien dat de regenecho's volledig onder gingen aan de rode plusjes van de ontladingen, op een gegeven moment was meer dan de helft van Nederland rood van de ontladingen! Bizar gewoon!
Oei, zie ik zowaar een ontlading nu vlakbij! Nu Nog! Half twee snachts.. lekkere roffel er achteraan Zo te zien op buienradar is het nog steeds niet voorbij!
Iedereen die foto's en filmpjes heeft geplaatst, bedankt hoor, ik heb er van genoten.. ik had ook een foto van mamautus, maar die heb ik maar niet meer geplaatst, er waren hier veul mooiere te zien!
het is idd lastig maar ik stond net buiten en zag het in de verte toch wel flitsen en niet zo'n klein beetje ook... geen idee waar dat zit of heen gaat....
ok, ja dan nog maar even wachten he! hoor ook nog wel wat gerommel, dus we gaan nog even door!
nu ik dit schrijf krijg ik weer een diepe rommel tehoren! maar ik ga naar bed!
groeten aan iedereen voor hun bijdrage hoe dan ook! tot het volgende onweers situatie!
groeten van rene!