28
di
4:11 -149
10:35 123
16:40 -145
22:50 126
29
wo
5:09 -160
11:31 137
17:36 -
Bij groningen en nietap kwamen meldingen van stormschade. onder nog meer elende.
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuw...--noodweer.html
hhahaa net een paar beste windvlagen gehad hier.... zit hier nu rond om weet net meer waar ik moet kijken haha voor. achter naast ... en mijn camara is leeg ook nog eens .. word een laterje hier dat weet ik wel.kan niettttttt ... maar hier om slapen lukt echt niet nee..
hier hebben we heel de avond nog geen druppel of flits gehad helaas, de wind is nu ook in 1 ruk van 1 bft naar 5 bft gegaan en van Zuid naar West gedraaid..
ik verwacht hier niks meer, maar toch blijf ik lekker meelezen en de prachtige beelden bekijken van uit de rest van het land!
En nu geen horizontale bliksem meer......maar forse inslagen....
Dit is nu echt het gevreesde of gewenste noodweer !
Ik hoorde dat het luchtalarm bij jullie was afgegaan, is dat zo??
Het water kwam zelfs door de ingang en uitgang de winkel in lopen en doordat de afvoer over liep stond het complete kassaplein vol met water.Mijn werkdag heeft vandaag dus bestaan uit water opruimen. Het was tijdens de regen wel dweilen met de kraan open want het bleef maar doorstromen.
Benieuwd wat er straks nog gaat komen, anders kan ik vannacht weer terug om te ruimen.
hier hebben we heel de avond nog geen druppel of flits gehad helaas, de wind is nu ook in 1 ruk van 1 bft naar 5 bft gegaan en van Zuid naar West gedraaid..
ik verwacht hier niks meer, maar toch blijf ik lekker meelezen en de prachtige beelden bekijken van uit de rest van het land!
hier ook niks hoor in nootdorp alles om me heen 2 a 4 mm regen gehad dan dat nog wel maar meer niet. maar ga op ebd ligge hopen dat er nog wat komt.