Besloten op te blijven voor de bui die nu in België hangt, hoop dat degene die net riep dat Eindhoven de volle laag krijgt, gelijk had!
Heb wel zin in nog wat noodweer! Vriend heeft HD camera weer geleegd en vol opgeladen, dus wij zijn er klaar voor
Ja ze moeten naar kropswolde woningbrand.. tis hier ook bar en boos net inslag in de straat overburen allemaal paniek gelukkig geen brand maar meterkast is foetsie en een stank ik heb maar 2 fases stroom van de 3 zal in verdeel station wel een zekering uitliggen i.v.m inslag bij hun.
want dat was het vandaag echt wel !
net nog een inslag gehad een paar huizen verder
zal hier ook wel zoiets geweest zijn
Ik ben nu wel bang zoals het nu tekeer gaat.
Besloten op te blijven voor de bui die nu in België hangt, hoop dat degene die net riep dat Eindhoven de volle laag krijgt, gelijk had!
Heb wel zin in nog wat noodweer! Vriend heeft HD camera weer geleegd en vol opgeladen, dus wij zijn er klaar voor
goed werk, die camera die ik in de hand heb op de avatar, is al met de tweede schijf bezig, sony xd cam
Ik ga er nog even van genieten voor het slapen gaan. Trusten..
Voorzichtig hè iedereen.
Morgen chaseverslagen lezen
Rond half 9 begon het al met donker worden, en een half uur later was het compleet donker.
Daarna is het pas echt losgegaan met continu geflits en geknal. Helaas geen hagel waargenomen, wel zware regen.
Zie nog wat onweer op Gelderland afkomen, dus ik blijf nog even op. Vannacht word ik het bed wel uitgetrild, mocht er nog wat komen