Was echt heel chago en boos net ..
Ben dan net een klein kind dat haar zin niet krijgt!!!
Zie overal om me heen in de verte flitsen door de lucht schieten.
Mag wel ietsje dichterbij
Ik heb hier ook zitten vloeken hoor.. wij kregen alleen maar meuk over onze hoofden. Een front in aanbouw, maar geen wall cloud ofzo. Was wel teleurstellend. Ook het onweer viel erg tegen. Een paar doffe dreunen, enkele fel oranje flitsen, en weg was het. Het lijkt wel een plaag in deze regio (zuid-holland).. in de winter is alles wit behalve het groene hart, in de zomer onweert het meer in drenthe dan in het groene hart.. terwijl drenthe toch een van de minste onweersdagen zou moeten hebben
Voor alle duidelijkheid, ik logeer momenteel in Moordrecht, dus vandaar | Gewijzigd: 28 juni 2011, 23:11 uur, door Ne0
Voor alle duidelijkheid, ik logeer momenteel in Moordrecht, dus vandaar
Tjaa ik ga naar het oosten verhuizen! DIE HEBBEN ALTIJD ALLE PRET.
Sneeeeuuwwww en Onweeeer!!!! Jakkes ik haat zuid holland
Was echt heel chago en boos net ..
Ben dan net een klein kind dat haar zin niet krijgt!!!
Zie overal om me heen in de verte flitsen door de lucht schieten.
Mag wel ietsje dichterbij
Haha, heel herkenbaar... Ik kan blijven klagen over dat Dordrecht alles langs heeft zien trekken en nog geen onweer van waarde heeft gehad, maar hoofd omhoog en vooruitkijken is beter... Ik sta ook nog te balen
Maak je niet druk joh, zomer duurt nog ff. Straks in juli of augustus krijgen wij een klapper van een complex en dan ben je deze avond zo weer vergeten
NO NO Ik had een sterk vermoeden op nog wat noodweer en mijn gedachten zijn werkelijk geworden het hoost hier en flits op flits en ik in kelder zeker dat hij volloopt
NO NO Ik had een sterk vermoeden op nog wat noodweer en mijn gedachten zijn werkelijk geworden het hoost hier en flits op flits en ik in kelder zeker dat hij volloopt
Om het te onderbouwen:
http://www.weerstationhaaksbergen.nl/weath.../2010_01_03.jpg