Rolwolk was op radar ook te zien, daar zat een mooie boog in de lijn
Jammer, had wel graag weer een shelf of rolwolk op plaat willen hebben!
Lol, ja de meesten kijken een beetje vreemd als je wazig naar de lucht kijkt en wat vage Latijnse namen begint te roepen!
Hoort wel ja het westen krijgt nog dit en dat.. maar ik woon in dordrecht (zuidwesten)
Ik snap er helemaal niks van en word gek van de onzekerheid.
Ken ik gaan slapen zonder een spektakel of komt er zeker nog wel iets voor me ?
Ik heb meer vertrouwen in jullie dan in de weer stations :x
Heb hetzelfde probleem als jij. Dordrecht heeft er weer eens tussenin gezeten... Hopen dat we nog wat krijgen en buienrader in de gaten houden lijkt een beste optie...
Het onweert hier nog steeds en het regent continu. Al met al een leuk avondje gehad
22:47:39 28-6-2011 | Pr 2 Geen haast OPAALSTRAAT 2 GRONINGEN 1850 (dak op gewaait.) | Brandweer | Groningen
BRW Groningen - Monitorcode ( 0401998 )
BRW Groningen-Vinkhuizen - Kazernetechniek ( 0400419 )
BRW Groningen-Vinkhuizen - Brandalarm / Ploeg ( 0400392 )
BRW Groningen-Vinkhuizen - Commando ( 0400390 )
BRW Groningen - HW 01-1850 ( 0400276 )
Check this out: http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&a...1uur1x1_bliksem
Bij de laatste zie je dat het samenvoegd in frankrijk en dat het ineens een stuk breeder word en ook meer naar het noorden trekt dan alleen naar het noord-oosten. Goede kans dat je vannacht on Dord nog wel eens een paar mooie vuurwerkshows krijgt.
Je hebt gelijk
22:47:39 28-6-2011 | Pr 2 Geen haast OPAALSTRAAT 2 GRONINGEN 1850 (dak op gewaait.) | Brandweer | Groningen
BRW Groningen - Monitorcode ( 0401998 )
BRW Groningen-Vinkhuizen - Kazernetechniek ( 0400419 )
BRW Groningen-Vinkhuizen - Brandalarm / Ploeg ( 0400392 )
BRW Groningen-Vinkhuizen - Commando ( 0400390 )
BRW Groningen - HW 01-1850 ( 0400276 )
Ik dacht die ligt al lang in zijn keldertje te slapen
Ik zie ten zuid/westen van ons (moordrecht) weer het een en ander flitsen in de verte. En ik zie op de radar dat het 2e front in frankrijk zich heeft gevoegd bij het eerste.. dat op haar beurt flink is ontploft boven Belgie, wellicht ontvangen wij rond 1 of 2 uur vanacht weer een goede lading elektrische meuk.
Was echt heel chago en boos net ..
Ben dan net een klein kind dat haar zin niet krijgt!!!
Zie overal om me heen in de verte flitsen door de lucht schieten.
Mag wel ietsje dichterbij