hier komt de bui over 5 min
Komt nog wel waarschijnlijk, net als voor Utrecht hopelijk:) De buien zijn nu nog te ver weg en het is echt nowcasten vandaag
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
knmi doet last minute warnings geven in verband ze vaak foutieve alarms hebben afgegeven in het verleden en eenw eer alarm afgeven kost een vermogen met geld
ik zit in het westen tegen de Beerendonck aan, helemaal aan de grens van de stad. En ja, foto en filmcamera zijn er klaar voor ben zo jaloers op die mammatus in Zeeland! Even overbluffen met een monsterlijke squall line!
dauwpunt is hier trouwens 23° en temp 33° | Gewijzigd: 28 juni 2011, 18:27 uur, door jones
Ik zit momenteel aan een heel groot water in de leuvensbroek ( lindeholt ) zonder bomen of wat dan ook. Kan vanuit rondom overal de lucht zien, en ver!
Is niet erg waarschijnlijk maar misschien dooft dat ding uit en dan heb je voor niks paniek gezaaid
Cadszand Bad (zeeland)
Strandhotel Caszand Bad
Camera's zijn zelf te bewegen....
Hahah ik zit echt klote vergeleken met die positie. Ik zit in Nijmegen-Oost, vlakbij het Keizer-Karelplein met rondom mij heen in elke richting bebouwing van minimaal 2/3 verdiepingen.