Wind is hier (Eindhoven Centrum) inmiddels wel wat aan het aansterken, ven een briesje af en toe naar een bijna constant windje. Nog een graad of 34 buiten. (binnen 30.5, niet te harden dus!)
Weinig tot geen zware bewolking, wat kleine witte wolkjes en een dunne sluier op andere plekken..
Ik ben heel benieuwd naar de buien, camera's al in de aanslag liggen
Welkom!
Hier wordt het nog steeds warmer. Ik kijk vol ontzag naar die buien in Belgie!
ja die onweer was heerlijk XD
ik hoop dat dit dit jaar ook weer zo is .
ik droom elke keer ervan dat het weer de hele nacht gaat onweren.
btw heb ik hier ook maar ff een acount aangemaakt, volg t forum al een tijdje(paar jaar) en ook ik zal foto,s maken . soms ook chasen als ik er de tijd voor heb en anders gewoon vanuit de flat foto,s maken.
ik zal de foto,s maken met mn iphone .
hier ga jij vanacht niet van slapen
Hier wordt het nog steeds warmer. Ik kijk vol ontzag naar die buien in Belgie!
Inderdaad, niet te houden buiten zo heet net een oven.
Laat het vuurwerk maar komen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Misschien niet. Anders slaap ik niet door de warmte in huis. Zo vies plakkerig.
Normaal gesproken moet rond deze tijd de temperatuur gaan dalen, maar het laatste half uur is de temperatuur van 29,8 naar 31,1 gegaan
Aan het eind van de middag waren er nog altijd geen buien aanwezig boven Nederland, maar boven de Noordzee en het noorden van Frankrijk is dat wel anders. Daar ontwikkelen buien zich steeds verder en uiteindelijk bereiken de eerste buien hiervan het zuidwesten van Nederland aan het begin van de avond. Aan de voorzijde van dit buiengebied kan de wind even fors uitschieten, daarna kan het regionaal een hele lange tijd onweren en is hagel mogelijk en veel regenwater. Wateroverlast is in de loop van de avond dan ook nog altijd mogelijk.
In de loop van de middag volgen meer updates.
BRON weer.nl